Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, jos saa tietää, että oma mies käyttää amfetaminia?

Vierailija
01.06.2012 |

Olen ihmetellyt hänen käytöstään ja nyt tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Käytös on kyllä ollut tosi vaihtelevaa ja outoa jo pitkään, mutta epäilin jotain psykologista häiriötä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-klinikalle veisin, jos suostuu.

Jos ei, eroaisin.

T: ex-amfetamiinin käyttäjä ja sairaanhoitaja

Vierailija
2/4 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä. Tuollaisille huumeille häviät aina taistelun. Amfetamiini/piri/spiidi/vauhti tulee olemaan miehellesi aina tärkeämpi kuin sinä. Tiedossa valheita, petettyjä lupauksia, katoamistemppuja, kummallista laihtumista, silmäpusseja, rahanmenoa jne. Usko minua tässä, tiedän mistä puhun. Hajoitat itsesi..

Ps. Aina ärsyttää tällä palstalla, kun ihmiset ensimmäisenä ratkaisuna suosittelevat "jättämään sen sian", mutta tässä tapauksessa en osaa suositella mitään muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oma itsensä sinun kanssasi. Ei luota sinuun. Koittaa erottaa minun elämä-sinun elämä. Eihän teillä ole sitten mitään yhteistä. JSP.

Vierailija
4/4 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aika vaikeata tulee jos toivot suhteenne pelastuvan. Ei siinä mitkään pakottamiset a-klinikalle, saarnat, uhkailut yms auta. Miehesi täytyy itse tajuta että pitää lopettaa. Sun olisi parempi miettiä mitä elämältäsi haluat.

Itse käytin(EI suonensisäisesti) noin 5 vuotta. Lopetin raskaaksi tultuani. Mutta nykyään otan satunnaisesti jos sattuu olemaan lapsivapaata, eli noin 3krt/v. Nautin siitä yhtä paljon tänäkin päivänä :/ noloa.

Ei tule olemaan helppoa jos päätät jäädä sen luo. Ihan niinkuin toinen jo sanoi, vauhti vie voiton kaikesta, sinä jäät kakkoseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme