Mistä olet liikuttunut viimeaikoina? ev
Kommentit (11)
"puheen" juhlissamme, ei niin tavanomaisen, mutta mieliinpainuvan.
8-vuotiaan lapsen murha ja kiusatun 15-vuotiaan tytön itsemurhasta. Ne tuntuvat niin pahoilta.
ja ajattelin kertoa, että kävin tänään pankkiautomaatilla. Ensimmäinen oli suljettu, piti mennä toiselle. Sitten menin käymään kaupassa. Ostin maitoa, tuoremehua, leipää, kurkkua, tomaattia juustoa ja kinkkua.
Mutta jos kyse onkin liikuttumisesta, niin tästä:
Itku tuli kun nähtiin. Mä en uskonutkaan, että mulla oli niin ikävä.
"rakkain ihminen mulle koko maailmassa on mun äiti" :)
tota kolmetoista-leffaa (tai jotain sinne päin). Harmittaa, kun oli niin kiire lapsuudesta ja tyttöydestä pois. Olisi ihanaa olla vielä tyttöiässä ja ottaa siitä viattomuuden ajasta aito ilo irti
Nyt esim. tämän ketjun vastauksista.
Liikutun päivittäin monta kertaa kun huomaan minun pienen taaperon juttelevan aina vaan enemmän ja enemmän.
Möin huuto.netissä yhden jutun jonka uusi omistaja ilahtui valtavasti uudesta vempeleestään, se oli myös liikuttavaa.
kun lauletaan ne joka vuotiset samat biisit ja tyttäreni lukee puheen. Mä poraan jo paljon ennen viimeisenä tulevaa suvivirttä siis :)
Lisäksi erityisesti lasten huonot kohtalot ja sairaudet saa mut liikuttumaan.
elämänkohtaloista. En kylläkään potilaiden nähden.
T: Kesätyöläinen, jonka ehkä aika karaisee
liikutuksen hetkiä lasten kanssa. Kerhon kevätjuhlassa oli kyyneleet lähellä. Liikuttavat videot saa kyynelehtimään. Samoin koskettavat, surulliset jutut. Eniten olen viime aikoina itkenyt kun luin 10 vuotiaan pojan taistelusta leukemiaa vastaan. Poika ei voittanut. :( Sen jälkeen omien terveiden lasten jutut ja jo olemassa olo liikutti kyyneleet silmänurkkiin.