Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40 v. naiset, mistä ostatte vaatteenne?

Vierailija
24.05.2012 |

Olisi aika päivittää vaatekaappia, painoa muutama kilo ylim. Mutta sopivia vaatteita ei tunnu löytyvän. Vaan teini / täti, siitä välsitä tuntuu olevan mahdoton mitään löytää.

Joten tyylikkäät naiset, mistä sopivia vaatteita?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espirit, Aleksi.

Prisman ja sittarinkin vaatteet menee katsojista hyvin läpi kun laittaa huivia tms. asustetta lisäksi. Muista Ryhti, se parantaa asunkin näyttävyyttä.

Vierailija
2/15 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Nanson ja Espritin mekkoja. Löydän paljon vaatteita myös Aleksi 13 -liikkeistä, esim. Bandolera, Ril's.

Farkut ostan JC-liikkeistä tai Espritiltä. JC:tä suosin siksi, että siellä ammattitaitoiset farkkumyyjät -> erinomainen palvelu.

Tyylini on naisellinen tai sporttinen, riippuen päivästä.

n40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa-an ja perheen vaatteet ostan h&m:stä, tarjoustalosta tms halpahallista. Kuljen halpahaölirytkyissä koska en osaa kuluttaa. Olen köyhästä rupuperheestä, lapsuus oli köyhyyttä, ja lainalla ja sisulla taistelin itselleni akateemisen kouluuksen ja hyvän ammatin. En vaan osaa sitä rahaani käyttää muuhun kuin halpahallikamaan. Nyt olen töissä missä pitää olle edustava, olen keskijohdossa ja esiinnyn paljon. Työkäyttöön hyviä vaatteita löytyy NP-ketjusta (suomalainen) ja gerry weberiltä. Myös anttila yllätti, pukeutumisneuvoja ilmainen ja löyti kivoja ja laadukkaita vaatteita.

Mutta nämä siis työkäyttöön, heti töiden jälkeen viiden euron halpahallivermeet päälle taas... ja joo, olen outo, mutta minkä lapsena oppii sen vanhana taitaa, eli köyhistelyn: )

Vierailija
4/15 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi13, Stocka.. ostan niin vähän vaatteita Suomessa, mutta noihin meen yleensä eka. Inhoan shoppaamista yli kaiken, joten yritän suorittaa pakolliset vaatekaapin ja kosmetiikan hankinnat työmatkoilla ulkomailla, jolloin hommaan ei mene vapaa-aikaa kotona.

Vierailija
5/15 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cara Fashionista

Vierailija
6/15 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Anttilasta voi tehdä löytöjä, myyvät myös ihan tyylikkäitä merkkivaatteita.

Itse tykkään ostaa Your Facen, Gerry Weberin (kunhan välttää niiden romanttisimmat rytkyt), Espritin, Promodin, Fransan ja Stockan Globalin vaatteita. Inwear ja Ril's ovat myös hyviä.

Ja monesta muustakin merkistä löytyy myös vähän varttuneemmalle sopivia vaatteita. Pääasia, että ne ovat tyylikkäitä olematta liian tätimäisiä.

Vierailija
7/15 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ihania vaatteita eikä liian kalliita. Ranskalaista tyylikkyyttä.

Netistä tilaamalla tai lähin liike ois Tallinnassa.

Vierailija
8/15 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalossani ei suuremmin vikaa. Kertokaa hyviä paikkoja Treella mistä ostaa vaatteita. En halua HM tai Vero Moda -tyyliä. Farkuista muuten Marc Lauge -merkkisistä olen pitänyt. Myös Nansolla tosiaan ihan kivoja mekkoja.

Vierailija
9/15 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esprit on munkin suosikkimerkkejä, kuten myös Mexx ja Soaked in luxury. Mä jätän ihan halvimmat trikoorytkäleet ostamatta kun menevät niin nopeasti pilalle. Käyn yleensä Sokkarilla tai Stockalla, niissä on hyvät valikoimat keskihintaisiakin merkkejä ja vaatteita aikuisille naisille. Töissä staili smart casual.

Vierailija
10/15 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v. ja yli-naiset hakevat ne puolipitkät caprit ja urheilusandaalit- ihan oikeesti. Taas on nämäkin naiset kuoriutuneet ulos- caprit ja urheilusandaalit ja joku kukallinen hörhellyspaita. Eiköhön niitä ihan tarjoustalosta löydy. Voiko epäpukevampaa yhdistelmää suomalaiseen vartaloon enää löytää. No- en kuulu tuohon sakkiin. En aio edes kuuskymppisenä kuulua tuohon sakkiin. Suomessa tuntuu kenkienkin ostopäätöksen takana olevan ajatus, "kunhan ovat mahdollisimman mukavat" ja sitten hiihdetään niissä urheilusandaleissa tai crocseissa koko kesä. Ei ihme, että miehet vilkuilee venäläisiä ja nuorempia naisia.

Vierailija
11/15 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v. ja yli-naiset hakevat ne puolipitkät caprit ja urheilusandaalit- ihan oikeesti. Taas on nämäkin naiset kuoriutuneet ulos- caprit ja urheilusandaalit ja joku kukallinen hörhellyspaita. Eiköhön niitä ihan tarjoustalosta löydy. Voiko epäpukevampaa yhdistelmää suomalaiseen vartaloon enää löytää. No- en kuulu tuohon sakkiin. En aio edes kuuskymppisenä kuulua tuohon sakkiin. Suomessa tuntuu kenkienkin ostopäätöksen takana olevan ajatus, "kunhan ovat mahdollisimman mukavat" ja sitten hiihdetään niissä urheilusandaleissa tai crocseissa koko kesä. Ei ihme, että miehet vilkuilee venäläisiä ja nuorempia naisia.

Minulle caprit ja urehilusandaalit kuuluvat vapaa-ajan vaatetukseen. Mitä sinä käytät vapaa-aikoinasi? Anna nyt joku vinkki eikä vain kritiikkiä.

Vierailija
12/15 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...käy Iso-Roballa putiikissa nimeltä Nectarine. Itse löydän sieltä aina jotain.

Nettikaupat ovat myös hyvä vaihtoehto. Ostan paljon englannista Bodenilta, vaikka se onkin suunnattu hiukan nuoremmille.

Vierailija
13/15 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ole vielä keksinyt syytä, miksi minun pitäisi käyttää kenkiä, joilla en voi kävellä tai jotka aiheuttaisivat vahinkoa jaloilleni. Siksi käytän tylsiä, mukavia kenkiä - crocseihin en tosin koskisi pitkällä tikullakaan.

Vierailija
14/15 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokos, Stockmann, Zara, H&M, Seppälä, Vero Moda. Siis sieltä mistä löytyy kiva vaate periaatteella =)

Vierailija
15/15 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kroppa kuin teinin, joten lähes kaikki käy. en kuitenkaan ole koskaan ostanut mitään prismasta tai citymarketista tms, paitsi urheiluvaatteita.

h&m yms ketjuista butiikkeihin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi