Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40.v synttärien tarjoilu onko ok?

Vierailija
01.06.2012 |

- Lihakeitto + leipä

- kakku + suolanen piirakka

-juomat maito, vesi, kotikalja

Illalla olutta ja siideriä (virolaista)

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä aina. Ihan hyvä ruoka olettaen, että keiton kanssa tarjotaan muutakin kuin näkkäriä ja voita, leivät kunnon päällisineen ok. Ja jos iltapalaksi on kerran makkaraa, piirakkaa ja salaattia, niin hyvä.

Nää marisijat on varmaan niitä nirppanokkia, jotka eivät itse ole koskaan järjestäneet kuin lasten synttärikutsut ja kuvittelevat, että jossain mökkiolosuhteissa voidaan loihtia jotain ala cartea jokaisen neesun alle.

Mukavia, rentoja juhlia sinulle! Mutta minäkin kyllä söisin mieluumin lohikeittoa, ihme marisija minäkin :D!

Vierailija
22/39 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kutsuun olen laittanut tyyliin että tervetuloa viettämään iltaa kanssamme, syödään tanssitaan ja juodaan ja lopuksi vielä saunotaan.

Ei siis mikään hienostojuhla ole kyseessä, enkä odota minkäänlaisia lahjojakaan.

Kauheita varoja mulla ei ollut näihin panostaa koska itse mökki maksoi niin paljon.

ap

Ps. Oikeesti olen helkkarin tyytyiväinen että mun kaveripiiriin ei kuulu Tuollaiset "ankeet bileet"- arvostelijoita. Halusin vaan katsoa paljonko noita täältä löytyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole koskaan ollut tuollainen, paitsi ehkä joskus sunnuntaina kun haluttiin syödä vähän "paremmin" kuin arkena.

Jotkut haluaa aidosti panostaa tarjottavaan ja siihen, että on oikeasti makuelämyksiä eikä aina samaa arkiruokaa. Koska arkiruokaa tuo ap:n menu on.

Ymmärrän jos ei rahaa ole.

Vierailija
24/39 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ekassa viestissä sanonut että on vain mökki.

kehuit paikkaa, mutta et sanonut että on mökki.

Valitat rahapulasta mutta palkkasit bändin??????????

Ennemmin olisit ottanut vaikka pitopalvelun.

Vierailija
25/39 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole koskaan ollut tuollainen, paitsi ehkä joskus sunnuntaina kun haluttiin syödä vähän "paremmin" kuin arkena.

Jotkut haluaa aidosti panostaa tarjottavaan ja siihen, että on oikeasti makuelämyksiä eikä aina samaa arkiruokaa. Koska arkiruokaa tuo ap:n menu on.

Ymmärrän jos ei rahaa ole.

miten voit samassa kommentissa puhua itsesi pussiin?

Juu ei ole paljon rahaa, nää on enemmän illanistujaiset kuin juhlat..

ap

Vierailija
26/39 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö ymmärrä sarkasmia?

"paremmin" ei siis tarkoita paremmin... hohhoijaa.

Hyvät bileet juu, varmaan ihan sun tyylisetkin ovat jep.

Vierailija
27/39 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi korjasinkin sen. Bändi oli ilmainen:)

itopalvelu????? Mökille??? Huh huh..

Vierailija
28/39 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö ymmärrä sarkasmia?

yhteydessä tarkoitti? En ymmärrä. Kerro sinä jos osaat:)

ap

Vierailija
29/39 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö ymmärrä sarkasmia?

surkeet on sun sarkasmit, taidat siellä pussikaljaa törpötellä. Sarkasmi on taitolaji.

Vierailija
30/39 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kivat juhlat hyvällä porukalla. Ei minusta ole tarpeen käydä hifistelemään ruualla, hyvät ja simppelit tarjottavat ja rento meininki. hauskoja juhlia!

Vierailija
31/39 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakeittoa ja makkaraa. Ei uppoaisi kumpikaan. Eikö mitään nykyaikaisempaa voisi keksiä.

Vierailija
32/39 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö kakkua, joten ei olisi mitään jälkkäriä mulle. Lihakeiton + leivän päälle ei oikein suolainen piirakka maistu. Mutta myöhemmin kyllä salaatin kanssa makkaran sijaan.

Vierailija
33/39 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä en ikinä kehtais tarjota noin surkeita tarjoomuksia missään tilanteissa--

Meillä esim oli lapsen 1v juhlissa kermaista lohikeittoa, 2 erilaista leipää, muuta suolaista pikkunaposteltavaa, pullaa,2 erilaista keksiä, kahta eri kakkua, jne jne. Kaikki siis itse tehtynä..

Vierailija
34/39 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hyvät tarjoiluehdotukset aloittajalla!

Sitten kun täyttää 50, voi laittaa vähän virallisemmat tarjoilut :)

Vierailija
35/39 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä en ikinä kehtais tarjota noin surkeita tarjoomuksia missään tilanteissa--

Meillä esim oli lapsen 1v juhlissa kermaista lohikeittoa, 2 erilaista leipää, muuta suolaista pikkunaposteltavaa, pullaa,2 erilaista keksiä, kahta eri kakkua, jne jne. Kaikki siis itse tehtynä..

Nuo kakut ja pikkunaposteltavat on niin nähty, samoja joka kekkereissä. Kunnon soppa on ihan ok ja jos on lämmin ruoka niin unohdetaan ne muut "suolaiset pikkunaposteltavat"

Vierailija
36/39 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultakaloja ja suolatikkuja?

Vierailija
37/39 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjottaja taitaakin olla niitä hopealusikka suussa syntyneitä. Miks` ihmeessä pitää 1v-synttäreillä olla joku häämenu??? Ei meillä sukulaiset odota saavansa lasten synttäreillä jotain hienoo, kakku ja kaffet riittää.

Vierailija
38/39 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tuli nälkä, kun luin, hyvältä kuulostaa! :)

Ei tod. tarvi olla mitään hienosteluruokia tarjottavana, tyyliin friteerattua ankkaa tai lohta rucolapedillä! :D

Johan siinä jo hevosetkin nauraa tuollaisille hienostelijoille, tyyliin Hyacinth Bukée. :D

Vierailija
39/39 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusruokaa. Kun tarjotaan keittoa, ei nyt kuitenkaan kannata tarjota myos salaattia, ne eivat sovi yhteen. Ennemmin satsaisin vaikka tuoreeseen leipaan tai lampimiin voileipiin keiton lisukkeeksi. Toinen idea olisi tarjoilla vihanneksia vaikkapa dippikastikkeen kanssa.