RINNAT, kenellä olisi tämän sivuston
isoimmat rinnat? I-J-kuppi ylöspäin, onkos kellään, ihmettelee rintamies.
Kommentit (23)
ympärysmitallako ei ole väliä...?
miten isot sinulla on:)?
70 D eli aika pienet.
niin pienet ole:) olisko mahdollista vaihtaa kuvia?
70 D eli aika pienet.
niin pienet ole:) olisko mahdollista vaihtaa kuvia?
tuolla ympärysmitalla ei kuppikoko D ole kovin suuri. Sama kuin vaikkapa 80 B.
eli ihan sopivat mun kropalle.
eli ihan sopivat mun kropalle.
nyt paranee koko ajan:) varattu?
75 h UK-mitoituksella eli oisko joku j-kuppi sit eurooppalaisella...ei nää nyt mitenkä isot musta ole..
75 h UK-mitoituksella eli oisko joku j-kuppi sit eurooppalaisella...ei nää nyt mitenkä isot musta ole..
pakkohan ne on olla isot, tai mitä on iso? roikkuvat?
..mutta toki ymmärrät, että näin raskaat rinnat ei ole mitkään pystytissit =).Itse tykkään kovasti"meloneistani" =).Parhaat, sanoi ex-rakastajani =).Valitettavasti hän on kuollut =(( ...
..mutta toki ymmärrät, että näin raskaat rinnat ei ole mitkään pystytissit =).Itse tykkään kovasti"meloneistani" =).Parhaat, sanoi ex-rakastajani =).Valitettavasti hän on kuollut =(( ...
ex rakastajan kuolemasta, minäkin tykkään meloneista, kirjoittele minulle, Markus, e posti
markus@mammakerho.zzn.com
eikös niitä rintakuvia ole lehdet ja netti pullollaan. =)
ei ne kiinnosta, ihan normaali naisesta parhaat, kuva kuvasta sekä ehkä tästä voisi kehittyä jotain kivaa:) enkä halua laittaa itsestäni kuvia tälle paistalle, mutta jos jokuinen haluaisi vaihtaa niin täällä olen, ja privana kivempi kirjoittaa,
raskaana olevat, isot pullistuneet rinnat, laaja nänninpiha, herkkupovi:)
Saaks miehet osallistua?
t.rintamamies