Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Klamydia

Vierailija
08.04.2010 |

Oireet viittaa klamydiaan, mutta en uskalla mennä lääkäriin.

Tietääkö kukaan onko lääkäreillä velvollisuus/oikeus ilmoittaa esim. aviomiehelle jos minulla on klamydia? Vai saanko tehdä sen itse?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tossa tapauksessa,saat lääkäriltä molemmille lääkkeet mukaan,mutta miehes täytyy käydä myös lekurissa jotta tiedetään onko tarttunut häneen

Vierailija
2/6 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti taudistasi! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole lääkärillä oikeus ilmoittaa miehellesi, kyllä se on ihan oma _velvollisuutesi_. Pakkohan siitä on kertoa että saatte hoidon, jos hoidat vaan itsesi niin saat sen mieheltäsi taas takaisin. Ja muistahan - mitä aiemmin hoidat itsesi (itsenne) kuntoon, sitä parempi, kais tiedät mitä klamy hoitamattomana aiheuttaa? Tekis mieli tähän väliin sanoa että niin makaa kuin petaa, mutta ilman vittuilevaa äänensävyä, vaan ihan oikeasti, jos on tullut tyhmäiltyä, niin nyt on sitten kuitenkin pakko kärsiä, koska hoitoa sun/teidän pitää saada.

Sukupuolitautipolille vaan, itse hoito on ihan vaivatonta, yksi suun kautta otettava ab-tabletti.

Vierailija
4/6 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kuuluisa julkkis sekoitti lääkkeen vaimonsa aamujogurtin sekaan...

Vierailija
5/6 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kuuluisa julkkis sekoitti lääkkeen vaimonsa aamujogurtin sekaan...

Olen joskus vakavissani epäillyt että mies syöttää mulle joatin lääkkeitä kun sai päähän piston laittaa jatkuvasti ruoka-annokset minulle valmiiksi ja patisti syömään koko annoksen. Kun en ollut lapseksi muuttunutkaan niin vähän mietitytti mikä ruokintainto sille syntyi. Vaikka ilmeisesti vain kerjäsi sopua...

Vierailija
6/6 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopuahan se kerjäsi. Niin tietenkin.