Säilykemaissi APUA :)
Saatiin tuttavalta ruokalahjakori jossa ainekset yhteen ruokaan ja resepti.
Sweet corn- säilykemaissi purkkeja on kuitenkin 3-pack, ruokaan meni vain yksi.
Mihin nuo kaksi muuta voisi käyttää? Sopiiko ihan siltänsä ja jos sopii niin millälailla? Salaattiin suoraa purkista vai pitääkö ne keittää ensin?
Kommentit (14)
täälläkin. Kaapissa on purkki maissinjyviä, joita en osaa käyttää. Purkissa ei ole käyttöohjeita, joten en tiedä pitääkö jyvät mahdollisesti liottaa tai keittääkin.
Olen vissiin aika uusavuton, googletinkin jo, mutten tullut yhtään viisaammaksi.
Ruoan tein ohjeen mukaan, mutta siinä maissit laitettiin puolivälissä keittämistä kastikkeen sekaan, joten se ei oikein auta... ne kun tietysti keittyi siinä samalla.
Mutta jos käyttää yksinään niin tosiaan en tiedä kuumennetaanko vai ei?
ap
Olen vissiin aika uusavuton, googletinkin jo, mutten tullut yhtään viisaammaksi.
Ruoan tein ohjeen mukaan, mutta siinä maissit laitettiin puolivälissä keittämistä kastikkeen sekaan, joten se ei oikein auta... ne kun tietysti keittyi siinä samalla.
Mutta jos käyttää yksinään niin tosiaan en tiedä kuumennetaanko vai ei?
ap
siitä purkista. Jos se on pehmeää ja hyvää, niin käytä vaan kypsentämättä.
Mun mielestä säilykemaissi usein on ihan käyttövalmista. Itse tykkään huuhtoa vielä vedellä siivilässä.
käyttää kylmiltäänkin, ei tarvi kuumentaa jos ei halua.
Sellaisenaan voi syödä purkista. Voi kuumentaakin jos haluaa. Miten maissi voi olla jollekin noin eksoottinen tuote?
joka kerta,kun näen tämän otsikon, niin luen että Säilykemissi :D
Tai etsi vaikka maissikeiton ohje, niin saat käytettyä ne siinä.
Tai sekoita maissin sekaan muita kasviksia, kuten broccolia, kukkakaalia jne. ja syö sellaiseen, tai muussaa koko setti.
chilikastikkeella maustettu kermaviili. Raikasta ja kevyttä.
Sellaisenaan voi syödä purkista. Voi kuumentaakin jos haluaa. Miten maissi voi olla jollekin noin eksoottinen tuote?
Jos ei ole koskaan moisia tavannut, voisi olettaa että keskus on keittämättä liian kova. Sehän ei säilykeminimaissintähkien tilanne ole.
sailykemaissia, yhdest' purkista riittaa kolmen paivan aterioihin, ei muita lisukkeita laiteta ja syodaan suoraan purkista muovilusikalla.
Ehdotan laittamaan salaatin joukkoon. Hyvàà mutta sisàltàvàt sokeria.
Entä se ohje jonka mukaan käytät maissit?