Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilaajalahja ylioppilaslahjaksi? Sain Anna-lehden

Vierailija
01.06.2012 |

tilauksen mukana T.Sarpanevan suunnitteleman aurinkokaulakorun. Kehtaisinko antaa sen yo-lahjaksi, kun mulla ei oo sille käyttöä eikä oikein varaa lahjaankaan. Ajattelin jättää menemättä juhiin, kun ei ole ihan lähisukulainen. Onkohan noita koruja jaettu paljon? Ihan nätissä rasiassakin se on.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan voit. itse usein tilaan lehtiä vain siksi että saa jonkun laatutavaran siten halvemmalla js vielä kaupan päälle lehdet. nytkin itlasin juuri Delseyn matkalaukun haluamassani värissä ja lehti kaupan päälle. Meikitkin saan aina ilmaiseksi kun tilaan lehtiä. Niissä aina tosi hyvät tarjoukset. esim. 60 e mekit kun tilaa jonkun lehden puoleen hintaan esim. 20 eurolla. En ole vuosiin enää ostanut kaupasta meikkejä . Nuo lehdet annan aina lahjaksi äitienpäivänä, jouluna ja synttäreinä. kätevää!

Vierailija
2/6 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjitusvirheitä joita ipadilla helposti tulee kn nopeesti kirjottaa. oikeassa työssäni tarkistan toisten tekstejä julkaisukelpoiseksi. eipä uskoisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarpanevan aurikokoru on kyllä ihan hirveä möykky. Itselläni on samainen koru laatikonpohjalla. Tilaajalahjaksi saatu myös. Kirpparillakin noita näkyy myynnissä.

Osa noista tilaajalahjoista on ihn ok mutta osa taas niin hirveitä, että ei kyllä kehtaa käyttää.

Sain kerran Oriflamen meikkejä tilaajalahjaksi. Ripsari oli kyllä niin onneton ja sottaava, että roskiin meni.

Vierailija
4/6 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan voit. itse usein tilaan lehtiä vain siksi että saa jonkun laatutavaran siten halvemmalla js vielä kaupan päälle lehdet. nytkin itlasin juuri Delseyn matkalaukun haluamassani värissä ja lehti kaupan päälle. Meikitkin saan aina ilmaiseksi kun tilaan lehtiä. Niissä aina tosi hyvät tarjoukset. esim. 60 e mekit kun tilaa jonkun lehden puoleen hintaan esim. 20 eurolla. En ole vuosiin enää ostanut kaupasta meikkejä . Nuo lehdet annan aina lahjaksi äitienpäivänä, jouluna ja synttäreinä. kätevää!

kaupanpäällisiä lahjakais : ) oriflammeikkejä, lumene meikkejä, kalevala koruja ...

eli ap anna pois , se on ihan nätti koru : )

Vierailija
5/6 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa kalevalan koruja, matkalahjakorttia, moccamasteria yms. laatutavaraa? nykyäänhän kaikki edellämianitus on tilaajalahjoja. jos joku niitä kehtaa antaa niin toki kehtaat sinäkin.

Vierailija
6/6 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli Moccamaster ja kehtaishan tonkin antaa vaikka häälahjaksi!

Kiitos! Itse kun pähkäilee, ei aina näe selvästi..