Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi luulet että hetkellinen eläimen hakkaaminen tuo mielihyvää?

Vierailija
31.05.2012 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TEini-iässä tuli pahoinpideltyä vanhempien koiraa useammin kuin kerran.

Omalta kohdaltani voin sanoa että se oli lähinnä tuskan ja turhautumisen purkua, kun en osannut voimakkaita tunteita vielä kypsästi käsitellä. Kun minua kiusattiin päivä koulussa, minä sitten kiusasin elänparkaa kotona, kun kerrankin oli joku heikompi olento jota voin kiusata. Ei se hyvää oloa tuonut mutta hetkellisesti tietynlaisen voimantunnekuohahduksen, ja sitten perään katumuksen. Joskus pelästyin ihan itseäni että miten raivona olin, ja pois itsekontrollista.

Vierailija
2/6 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ja AINA!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttuja teillä! Menkää hoitoon!!!

Vierailija
4/6 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ymmärrän sen, että toiseen ihmiseen raivostuu niin että tekis mieli käydä kimppuun, mutta eläimeen kohdistuvaa väkivaltaa en tajua ollenkaan. Sehän on viaton, ihmisten armoilla... Täytyy voida TODELLA huonosti että pahoinpitelee eläintä.

Vierailija
5/6 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta kohdaltani voin sanoa että se oli lähinnä tuskan ja turhautumisen purkua, kun en osannut voimakkaita tunteita vielä kypsästi käsitellä. Kun minua kiusattiin päivä koulussa, minä sitten kiusasin elänparkaa kotona, kun kerrankin oli joku heikompi olento jota voin kiusata. Ei se hyvää oloa tuonut mutta hetkellisesti tietynlaisen voimantunnekuohahduksen, ja sitten perään katumuksen. Joskus pelästyin ihan itseäni että miten raivona olin, ja pois itsekontrollista.

Sellainen, joka kiduttaa heikompaa, ansaitsee kuolla pois. Ei ole mitään toivoa tulla ihmiseksi.

Vierailija
6/6 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi