minkä niminen "ystävä" sinua suositteli kolikkopeleihin?
minua suositteli Pauliina, eikä minulla ole yhtään Pauliina-ystävää, ei edes tuttua.
Kommentit (30)
Mietin että miksi ihmeessä minulle tulee kirje Virosta, mutta Sepihän se vaan halusi lahjoa vanhaa ystäväänsä "lahjakortilla" ;)
Ainoa tuntemani Anne ei kyllä tuollaisiin peleihin kajoa!!!
Ja tämä Kaarina käytti etunimeäni jota en ole käyttänyt kolmeenkymmeneen vuoteen, joten arvasin, etti kyseessä ole hyvä ystäväni Karin :D
Lukaisin vaan lapun ohimennen, meille tuli pelkällä osoitteella. Meinasin laittaa meilia ja kysyä, kuka tämä kaverimme on.
Itsekin markkinoinnin alalla työskentelevänä kiinnosti.
tiedustelin että kukahan ystävämme mahtaa olla ollut asialla, ja ilmoitin, että meillä on suoramarkkinointi kielto... vastaus oli seuraavan lainen:
Moi,
Tämä ystävä on kuvitteellinen markkinointihahmo joka edustaa kolikkopelien pelaajia.
Rekisteröinnin jälkeen tosiaan saat tuon 15€ bonusrahan, jonka kautta pystyt helposti voittaa isojakin summia. Kannattaa ehdottomasti kokeilla!
Laita toki viestiä takaisinpäin, jos vielä jotain kysyttävää.
Mukavaa päivänjatkoa
Paavo
Kolikkopelit
Mulle ei myöskään tuu sähköpostiin niitä huonolla suomella kirjoitettuja huijausviestejä. Mä saan kohta traumoja jos kukaan ei yritä huijata mua.
ainut tietämäni Olavi kuoli useampi vuosi sitten. Mukava viesti rajan takaa??
Miehelle tuli kutsu Mikaelilta. Ainut tuntemamme mikael on 2vuotias kummipoika joka tuskin on kolikkopelejä testannut =D
Yksi sen niminen tuttu on, mutta aika etäinen ja enemmänkin mun tuttu.. joten hatusta vedettyjä yleisiä nimia vaan..