APUA! kiireesti..
Osaisko joku kertoa että mikä mättää ? kun olen tehnyt positiivisen raskaustestin vähän sen jälkeen tuli todella niukkaa vuotoa n.5 pv ja sen jälkeen 2-3pv vähän runsaampaa vuotoa ei kuitenkaan voi kuukautisiksi sanoa ja oli täysin kivutonta, pari päivää kun vuoto oli loppunut tein positiivisen testin uudelleen, mutta tänään testi oli negatiivinen, oireet ovat kaikki vielä tallella !!? mahd. lapsen isä on identtinen kaksonen. Oireet ovat olleet pahoin vointi, nenän tukkoisuus, pään särky, erilaisia tuntemuksia vatsassa ns. vihlontaa ja muuta, vessassa käyminen on 30min- 1,5h välein pakolla, rinnat ovat suuremmaksi kasvaneet ja aristelleet vähän väliä enemmän ja vähemmän, nännit ovat tummuneet sekä siinä ympärillä sellaisia valkoisia "paakkuja" mitä ei ole kauheesti ennen plussaamista näkynyt, mieli ala vaihtelee huimasti laidasta laitaan yht äkkiä sekä itkut ovat herkemmässä vieläkin... mitä tapahtuu? keskustelin asiasta neuvolan kanssa, ja sain ajan ultraan .. mutta en jaksaisi odottaa niin kauaa yksin tämän kauhean tunteen kanssa... tietääkö kukaan mitä oisi voinut tapahtua tai mikä oisi mahdollisa ? kun en haluaisi että kun ultraan menen niin sieltä ei sitten mitään löydykkään vaikka oireet jatkuvat ehkä vielä pahempaankin suuntaan... jos nyt siis vielä raskaana olen niin 9 ja 10 viikon vaihteella olen.. osaako kukaan sanoa mitään ? ja mahd. LA oisi 13.1.2013 :) tsemppiä & onnea kaikille omien enkeleiden kanssa ! :)
Kommentit (3)
Kuinka paljon tuon vuodon jälkeen tekemäsi positiivise testin ja sitten saamasi negatiivisen testin välissä oli aikaa? Ja oletko uusinut testin, eli onko tilanne muuttunut positiiviseksi jälleen? Siinä tapauksessa negatesti oli viallinen. Mutta jos olet testannut uuden negan, tilanne on huono.
Oireet ovat ihan selkeät, raskaana olet varmasti ainakin ollut. Testi kun ei ole positiivinen ilman raskaushormonia ja kaikki oireesi ovat ihan selkeitä raskausoireita.
On varmasti kamala odottaa ultraa, koska se on? Jos et jaksa odottaa, mene heti yksityiselle ja selvitä asia, ultraavat kyllä sinut vaikka samantien.
Jos et enää raskaana ole, oireet kyllä vähenevät ja loppuvat ajallaan. Silloin kyseessä on keskenmeno tai esimerkiksi tuulimuna, josta jo mainittiinkin.
Voimia. Tulethan kertomaan miten asiasi etenee!
halauksin Roxymama
Elikkäs, kävin ultrassa mitään ei mitään näkynyt lähetti lääkäri minut verikokeeseen ja hcg ta oli ja tänään olin tulosten seuraamisen vuoksi taas verikokeessa huomenna selviää tulokset.. Sitten lisää :) jännittää kyllä kauheesti.. Voimia kaikille omien kanssa :)
Suosittelisin uusimaan testin, jos et ole sitä tehnyt. Muuta ei oikein voi, kun odotella ultraa. :-( Toivotaan, että kaikki olisi hyvin, ja vuotelu olisi ollut normaalia. Oliko veri kirkasta?
Mahdollisia siis keskenmeno, kaksosen poistuminen, tuulimuna, kohdunulkoinen..
Outoa jokatapauksessa, että testi näytti negatiivista, koska luulisi hormonin poistuvan hitaammin.. tiedä en kuitenkaan, arvuuttelen.
Tsemppiä!