PIdänkö tiedän mielestä mun 2-vuotiasta NÄLÄSSÄ
jos hän saa iltapalalla muroja, viinirypäleitä, nakkia ja viilin?! Palanpainikkeeksi maitoa. Mun miehen sisko ihmetteli ja nyrpisteli näällä nokkaansa kun ei puurokattila porissut liedellä iltapala-aikaan! Voi jessus sentään!
Kommentit (23)
Kyllä mammat lentäis persiilleen, jos näkisivät mitä meillä syödään melkein joka ilta iltapalaksi. MUROJA JA JUGURTTIA! Ajatelkaas. Siinä sivussa saattaa mennä leipää ja tai hedelmiä, mutta jugurttia ja muroja on aina. Puuroa syödään joskus.
Kauhistelkaa.
Ihan oikeasti, löysätkää pipoanne. Eiköhän nyt maalaisjärjellä pääse jo pitkälle, on eri asia syödä järkyttäviä määriä muroja tai muuta vastaavaa kuin, että syö kerran päivässä tai kaksi.
Ja ap:lle. Anna mamman ihmetellä. Ihan hyvä iltapala tuo on.
Kun saat syömään sen noin paljon!meidän 2v joi vain 1dl velliä.Olisin iloinen jos meilläkin olisi noin hyvin ruokahalua ja kaikkea erilaista vielä!Mahtavaa!
Vai pitäis 2-vuotiaalle ihan kanaa olla iltapalaksi :D Meillä syödään kaksi lämmintä ateriaa muutenkin päivässä + aamu- ja iltapala ja joskus välipala. Kyllä se iltapala voi ihan hyvin olla jotain muuta kuin lohta tai kanaa. Meillä syödään niitä lounaalla ja päivällisellä.
Meidän lapsilla on monesti iltapala aika köykäinen. Juurikin siitä syystä, että päivän mittaan on syöty tarpeeksi. Joskus tosin syövät puuroakin mutta sitten joskus saattaa mennä vain muutama lusikallinen vaikka jogurttia tai muroja (IIIIKKK, sokeria).
Meillä on molemmilla lapsilla tullut puurolakko siinä n. reilun vuoden ikäisenä. Enkä ihmettele yhtään. Kyllä itseänikin sylettäisi syödä puuroa sekä aamulla ja illalla. Huolimatta siitä että puurolajiketta ja lisäkkeitä vaihtelisikin. Muutaman viikon lakkoilun jälkeen ovat sitten ruvenneet syömään puuroa mutta harvoinpa sitä nykyään syödään sekä aamu- että iltapalalla.
Minulla ei ole mitään puuroja vastaan. Itsekin syön sitä melkein joka aamu. Mutta ei se mikään autuaaksi tekevä ruoka ole. Sitä on ihan hyviä iltapaloja muitakin.