Ps. Kuva ois kiva. Rillipäät älkööt vaivautuko.
Kommentit (32)
Ei yhden kirjeen kirjoittajille!!!!
eihän aihe vapaalla ole kuin jotain 2005 vuodelle asti viestejä?? Mistä nuo viestit tulevat?
nostettu useasti aikojen saatossa
rillipäät ja läskit älkööt vaivautuko! :D :D ja melkein kaikissa ilmotuksissa toi sama! kyllä meiän lapset nauraa noille!
kirjeenvaihtoilmoituksissa silloin 1970-luvulla. Ja Suosikissa oli myös. Oi voi, minä en kelvannut kellekään, kun minulla oli rillit :(
Nyt mäkin muistin nämä. Tavallaan huvittavaa, mutta toisaalta taas niin julmaa. Onneksi nämä ovat historiaa kaikessa naurettavuudessaan.:)
lähetin ensin kuvan jossa olin ilman silmälaseja. Jossain vaiheessa sitten "sain" silmälasit ja katsoin loppuiko kirjeenvaihtpo sen jälkeen.
Missä oli kyseinen otsikko. Oli kyllä hauska ketju. Se oli pitkä ketju.
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/117652/ps_kuva_ois_k…
Kuva olis kiva ylläri.
rillipäät älkööt vaivautuko -fraasille vaikkei minulla rillejä ollutkaan. Eikä ole vieläkään.
Julmaa.
Muistan aina kun yks jätkä vonkusi kuvaa ja kun sai sen niin ei koskaan enää kirjoittanut :D
Vierailija kirjoitti:
rillipäät ja läskit älkööt vaivautuko! :D :D ja melkein kaikissa ilmotuksissa toi sama! kyllä meiän lapset nauraa noille!
Nää oli ihan perusjuttuja silloin!!
nykyään sanotaan kai että läskit ja tatuoidut älkää vaivautuko
Kax kundia Peräseinäjoelta hakee gimmoja kirjeenvaihtoon. Harrastuksina sekoilu, flipperin peluu, Stray Cats yms. Läskit ja rillipäät älkööt vaivautuko. PS. Kuva ois kiva yllätys...
Nykyaikana muka ulkonäköpaineita?
T: ikisinkku rillipää
Nuoret: tämä oli kasaria! Jos silloin olisi ollut some, niin läskeille ja rillipäille naureskelu olisi ollut ihan yleisesti hyväksyttyä. Samoin kuin vammaisille, homoille ja muille vähemmistöille. Koulukiusatutkin saivat nuolla haavansa ilman että ketään kiinnosti, ei ollut kivoja kouluja tai muita.
eihän aihe vapaalla ole kuin jotain 2005 vuodelle asti viestejä?? Mistä nuo viestit tulevat?