Ps. Kuva ois kiva. Rillipäät älkööt vaivautuko.
Kommentit (32)
Lähettiköhän kukaan kikkelikuvia? Olis varmaan ollu kiva ylläri.
Onko nykyään suomalaiset älkää vaivaudu..
Nykyään ja nykyään... se oli silloin, ja se oli ihan toinen maailma.
Harva nykypäivänä ymmärtää, miten suosittua kirjeenvaihto silloin oli. Minulla oli kirjeenvaihtoyhtäviä Suomessa ja ulkomailla vaikka kuinka paljon. Mikään ei ollut niin kivaa kuin tulla koulusta ja huomata, että uusia kirjeitä oli odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Harva nykypäivänä ymmärtää, miten suosittua kirjeenvaihto silloin oli. Minulla oli kirjeenvaihtoyhtäviä Suomessa ja ulkomailla vaikka kuinka paljon. Mikään ei ollut niin kivaa kuin tulla koulusta ja huomata, että uusia kirjeitä oli odottamassa.
Vaivautuiko läskit ja rillipäät?
Kuva kiva yllätys.
100% varma vastaus.
Seikkailijat älkööt vaivautuko
Vastaan sadalle ensummäiselle.
Näin 70-luvulla.
Enpä jaksanut vaivautua kirjeenvaihtoon silloin kasarilla vaikka en ollut läski eikä mulla ollut rillejäkään :P Aika meni pikemminkin ihan naapuruston alueella Commodore 64 pelien kopiointiin...
Vierailija kirjoitti:
Kuvat piti kehityttää valokuvausliikkeissä, jossa kehittäjä näki jokaisen kuvan. Aika hyvä pokka sai olla, jos tuon uskalsi tehdä.
PS. Ei nimeä kuoreen (utelias pikkuveli...)
Vierailija kirjoitti:
Ei kiva ainakaan, jos lerssin päässä oli rillit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvat piti kehityttää valokuvausliikkeissä, jossa kehittäjä näki jokaisen kuvan. Aika hyvä pokka sai olla, jos tuon uskalsi tehdä.
Siihen aikaan kyllä vielä oli sellaisiakin nuoria jotka osasivat kehittää kuvat itse.
Tuntuu hullulle näin nykypäivän vinkkelistä, että noita ilmoituksia tuollaisena tosiaan julkaistiin suosituissa nuortenlehdissä, kuten Suosikissa, mutta niin se vain oli.