Jos edessäsi olisi nyt tarjottimella noin sata palaa suklaata...
kaikki erilaisia ja toinen toistaan herkullisemman näköisiä käsintehtyjä konvehteja... Pystyisitkö vastustamaan kiusausta, jos olisit juuri aloittanut elämäntaparemontin ja päättänyt pidättäytyä karkeista.
ja jos söisit, niin montako söisit?
Kommentit (47)
Eli kieltäytyisin helposti. Jos kyseessä olisi perus levysuklaa, söisin +/- 5 palaa, vaikka olisin juuri aloittanut elämäntaparemontin. Enempää en yleensäkään pysty syömään, suklaa on senverran makeaa ja lällyä.
Syön lähes joka päivä tuon verran, toisinaan levy voi kestää monta viikkoa :)
Mä en yleensä harrasta elämäntaparemontteja. Luulen että enemmänkin riippuis siitä miten sen päivän syömiset ja muu olis mennyt. Jos olis normipäivä eli olisin jo tähän aikaan väsynyt ja syönyt huonosti ja vielä pitäis jaksaa töistä luennolle niin varmaan söisin joku 15 palaa ja kärsisin loppupäivän.
Mut just nyt tänään on hyvä olo, nukuin äsken päikkärit ja oon saanut paljon hommia hoidettua kotona joten ei oo stressiä, ja keitin just välipalaksi pienen kattilan kaurapuuroa joka odottaa tossa kulhossa luomumansikkahillon kanssa ja nakertelen samalla porkkananpaloja joten luulen että tässä tilassa maistaisin ehkä 2 tai 3 palaa ja jättäisin sikseen.
En ole joulun jälkeen suklaata maistanutkaan. En pidä kyseisestä herkusta erikoisemmin. Jos tarjottimella salmiakkia niin voisin muutaman ottaa.
Ja hetken päästä lisää.
Ei paino-ongelmia.
Suklaa, kahvi ja punaviini kuuluvat elämän pieniin suuriin nautintoihin, enkä edes yritä kieltäytyä niistä!
Söisin varmaan 3-6 konvehtia, keittäisin kylkeen hyvät sumpit ja nautiskelisin. Useamman konvehdin jälkeen makunautinto katoaa ja homma menee mössäämiseksi enkä välitä sellaisesta; muutama konvehti taas ei kenenkään terveyttä tai painoindeksiä kaada, joten enpä näe syytä suklaaunelmista kieltäytyä!
Mä olen salmiakki- ja lakunaisia.
Söisin ehkä kymmenen. Riippuen tietty koosta. Konvehdit on isoja ja jos ne pitäis syödä "putkeen", vois olla, että söisin vain 5-7. Mutta jos ne lojuis tossa pöydällä viikon, söisin luultavasti ajan mittaan kaikki. Tosin varmaan tarjoilisni niitä muillekin.
ei siksi, ettenkö pidä suklaasta, vaan siksi että siitä tulee niin huono olo.
Siispä niin paljon kuin vaan mahtuu, vaikka alkais tehdä pahaakin.
Parin päivän aikana söisin kyllä kaikki hyvillä mielin.
en ole aloittanut elamantaparemonttia, muuten kaijkki paikat kylla on remontissa. kiitos kysymasta!
Ja remonttia voi aina vähän sopivasti siirtää.
Söisin kaikki niin nopeasti kuin mahdollista.
ikävää tietty jos on niin herkkä vatsa, mutta iloista jos olet löytänyt itsellesi sopivan ruokavalion :)
Söisin kaikki niin nopeasti kuin mahdollista.
Mä pidän tummasta suklaasta (Vivanin
Ai yhdestäkin? ikävää tietty jos on niin herkkä vatsa, mutta iloista jos olet löytänyt itsellesi sopivan ruokavalion :)
tulee hirvee väsymys. helpompi järjestelmällisesti kieltäytyä kaikesta sokerista, kuin hakea missä se raja on, vähän niinkuin alkoholin kanssa.
vedenpaisumus on jo taalla. on niiiin ihanaa!
en syö koskaa suklaata paljon kerralla, mutta en kieltäydykään koskaan jos mieli tekee.