Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla ärsyttää nuo "ihan sama"-ihmiset!

Vierailija
02.05.2012 |

Vihaan tuota koko sanaa "ihan sama". Miksei ihmiset ihan oikeasti osaa valita?

Olen juristi, ja kun kysyn asiakkaalta tarviiko esim. jotain paperia tai kuittia, niin aina "ihan sama".

Tänään kun kävin kaupassa, kassatäti kysyi edellä olevalta asiakkaalta, tarviiko hän kuittia. Vastaus siihenkin, "ihan sama".

Viikonloppuna kun oli lapseni synttärit, kysyin monelta aikuiselta, ottaako teetä, kahvia tms. niin monen vastaus oli taas "ihan sama". Siinä on itsekseen inhottava alkaa arpomaan, että kumpaakohan nyt haluaa.

Lapset kyllä osasivat päättää ottaako mehua vai limsaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun tarjoat jotakin, esim. pullaa tai kakkua, niin vastaus on yleensä ihan sama ! Argh.

Todellakin ärsyttävää miettiä, että kumpaakohan se nyt oikeasti haluaa, ja kuitenkin tarjoaa sitä "väärää".

Vierailija
2/14 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee sellainen tunne, ettei se ottaja välitä niistä pullista tms. yhtään, kun kerran on ihan sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juon yleensä jokseenkin yhtä mielelläni kahvia ja teetä. Saatan siis vastata ihan sama, ilmaistakseni, että tarjoaja voi tehdä sitä mitä muutkin haluavat, eli ei tarvitse minua varten keittää kahvia tai teetä, jos muita ei ole jotka kaipaisivat. Eri asia tietty, jos on jo molempia tarjolla valmiiksi.

Mun mieheni on silti vähän "ihan sama" ja "en mä tiedä" -tyyppiä. Todella raivostuttavaa välillä, varsinkin, jos sittenkään ole ihan sama lähdetäänkö Aune-isotädille kylään kuuntelemaan miten kihti voi, vai haluaisiko sittenkin uimarannalle.

Vierailija
4/14 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista se on elää sellaisen kanssa joka aina määrää mihin mennään ja mitä otetaan vai otetaanko ollenkaan. Ihan samalle annat kakkua tai pullaa..annat kuitin tai et anna..vai onko sinulla vaikeuksia päättää annatko vai etkö anna?

Vierailija
5/14 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee sellainen tunne, ettei se ottaja välitä niistä pullista tms. yhtään, kun kerran on ihan sama.

Pärjäisin ihan hyvin ilman sitä pullaa tai kakkuakin. Sitten kun asia ei ole mulle ihan se ja sama, niin sanon kyllä "pullaa kiitos".

Toi kuittijuttu on kyllä hassu... Mitä se toinenkaan sillä kuitilla tekee, eri asia sitten jos sen joutuu tulostamaan erikseen tms, niin kuitin tarjoaja oi valita joukseeko printterille vai ei.

Mä olen monesti, varsinkin vieraammassa porukassa saanut nenilleni, kun ensin kysytään haluanko kahvia, vastaan kyllä/ei ja sitten mua pidetään päällepäsmärinä jo pomottajana... Oon sitten mieluumin se ihan sama-kusipää. Sitä saattemitä ootte tilanneet!

Vierailija
6/14 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iskee sen kuitin käteen, kahvit noutopöytään, asiakkaille annat vain välttämättömät paperit ( muita et anna, jolleivät pyydä) jne.

Voit muuttaa vain itseäsi, et muita.

Vierailija
7/14 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama niin sitten se on se ja sama antaa kuitin tai anna..vituako sitä arpoo. Mä heittäsin roskiin..

Vierailija
8/14 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna kun oli lapseni synttärit, kysyin monelta aikuiselta, ottaako teetä, kahvia tms. niin monen vastaus oli taas "ihan sama". Siinä on itsekseen inhottava alkaa arpomaan, että kumpaakohan nyt haluaa.

Lapset kyllä osasivat päättää ottaako mehua vai limsaa.

jos se kerta on ihan sama.. Kaikki asiat eivät ole toisille yhtä merkityksellisiä mitä itsellesi, jos toinen sanoo, että ihan sama, niin mikset voi tyytyä siihen vastaukseen.

Vierailija
9/14 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se valitseminen on siksi niin hankalaa?

Vierailija
10/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINA ku kysytää "kuittia?" nii sanon Ei tarvi, ellei oo takuu kuitti. Kahvia vai teetä nii sanon että kahvia. Luulin muutenki että tää olis ollu semmone "wha' eva" idiootti keskustelu

Vierailija
11/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää sun kirjoitusvirheet jo otsikossa. Ihan sama -ihmiset eivät sentään haasta riitaa vaan myötäilevät muita. Ajattele, saat kunnian päättää toistenkin puolesta.

Vierailija
12/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:04"]Mua ärsyttää sun kirjoitusvirheet jo otsikossa. Ihan sama -ihmiset eivät sentään haasta riitaa vaan myötäilevät muita. Ajattele, saat kunnian päättää toistenkin puolesta.
[/quote]

Ja sitten me muut joudutaan vetämään teitä perässä. Ärsyttävää!!

Vierailija
13/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistien lapsia. Kyky sanoa oma mielipide jämäkästi ei koskaan pääse kehittymään, kun lapsena kaikki valintatilanteet päättyivät siihen, että äiti tai isä manipuloi lapsen valitsemaan tietyn vaihtoehdon.

Vierailija
14/14 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama ja emmää tiiä-ihmiset on muutenkin mielestäni velttoja ja flegmaattisia. Ihan sama mitä tiedustelee tai mistä kysyy mielipidettä, tietyt ihmiset aina vaan olettaa, että asiat päätetään tai kaikki tapahtuu jonkun muun toimesta. Herätkää ja nauttikaa pienistäkin asioista kai teilläkin on omat miletymykset ja mielipiteet!!!