Jos edessäsi olisi nyt tarjottimella noin sata palaa suklaata...
kaikki erilaisia ja toinen toistaan herkullisemman näköisiä käsintehtyjä konvehteja... Pystyisitkö vastustamaan kiusausta, jos olisit juuri aloittanut elämäntaparemontin ja päättänyt pidättäytyä karkeista.
ja jos söisit, niin montako söisit?
Kommentit (47)
jos on vain konvehteja ilman tietoa sisällöstä, en söisi, koska mun tuurillani eka valinta osuisi liköörikonvehtiin :(
Jos on varmuus siitä että ei ole liköörikonvehteja joukossa, maistaisin pari-kolme. Jos eivät ole liian makeita, menee ehkä parikymmentäkin
kuuluisi sitten varmaan 15-25 konvehtia
Se tarjotin olisi meille kotiin tuotu, niin söisin varmasti ainakin 10kpl, yleensä esim. belgialaiset konvehdit on niin voimakkaanmakuisia, ettei niitä voi syödä niin paljoa kuin suklaalevyä. Muistaakseni sveitsiläiset suklaalevyt eivät olleet niin imeliä kuin Fazerin suklaa, joten niitä voi syödä enemmän...
Jos tarjotin olisi edessäni jossain muualla kuin kotona, ottaisin vain pari.
ei itseasiassa tekisi tiukkaakaan. Suklaa aiheuttaa mulle pahaa närästystä, joten on tosi helppo olla syömättä sitä.
...niin paljon kuin mahtuu, ja aloittaisin remontin uudelleen toinen päivä. Olisi nimittäin äärimmäisen harvnaista herkkua tuo, en voisi heittää tilaisuutta hukkaan.
Tämä tietysti olettaen että nuo herkullistakin herkullisemmat suklaat olisivat vegaanille sopivaa syötävää. Ikävä kyllä vegaaniset suklaat eivät sitä yleensä ole joten suklaankulutus on romahtanut. Wiener Nougat on ainoa jota voi oikein ahhhhmia.
että kaikki olisivat erilaisia.
Minäkään en ole erityinen suklaan ystävä ja tavallisesta Fazerin levystä riittää kaksi palaa, mutta entä jos tuo onkin vielä parempi, ja tuo, miten kaunis jne.
Luultavasti tulisi syötyä kymmenkunta. Ja loput 90 jäisivät vaivaamaan.
Jos olis hyvännäköinen niin panisin
Hiiteen elämäntaparemontit, mitä iloa elämästä on jos ei saa edes suklaata.
Tavallinen suklaalevy voittaa kaikki konvehdit mennen tullen.
Jos olisi, kerro heti mistä löysit ne!
Ehkä 1-4 palaa.
- terveisin 100kg, ei ikinä makeaa, ei koskaan sipsejä tai mitään muutakaan roskaa
eli joku 25-30 palaa.
samanverran oon syöny monesti viikossa... joten kertalipsuminen ei romuttas remonttejani.
ottaa muutaman tai olla ottamatta kokonaan. En juurikaan syö suklaata.
en ikinä enempää, vaikka pidän suklaasta. Jos on kysymyksessä konvehteja, niin 1 kpl riittää mainiosti.
Aloittaisin elämäntaparemontin sitten "huomenna" uudelleen.
En pidä suklaasta, varsinkaan konvehteista.
ja vetäisin suklaata nassuun niin että napa raikaa.
miettiä moista, tänään olin tiukkana, enkä ottanut mitään kokoustarjoiluja, ei ollut kylläkään käsintehtyjä konvehteja tarjolla..
Jos en kykenisi kieltäytymään, niin ottaisin korkeintaan 2, enempää ei kehtaa.
konvehteista on vaikeampi tietää yksittäisen konvehdin kalorimäärää. :/ En edes harkitsisi syömistä jos en tietäisi ensin kalorimääriä.