Tuleekohan Supermarjosta toinen tuotantokausi !?
Itsestäni on ainakin hirmu mukava seurata sitä sarjaa :)
En ymmärrä miksi monet täällä haukkuu Marjoa, koska minusta on ainakin hirmu symppiksen oloinen ihminen! Mut varmaan ne jutut miksi Marjoa halveksitaan, niin liittyi siihen kuinka Marjo tarkkaili painon nousuaan liiankin kriittisesti raskaus aikana eli antoi maksimissaan nousta painon vaan sen 8kg vaikka normaaliraja on 8-15kg nii pari kiloo tuohon lisää ois tehny vähän terveemmän kuvan , mutta pääasia että Kevin taisi syntyä kuitenkin ihan terveenä poikana !? :)
Joillekin ihmisille ulkonäkö on tärkeä, kuten minulle myös, enkä häpeä sanoa sitä, vaikka olisinkin äiti! Onko se joku tabu että on automaattisesti huono äiti jos ajattelee miltä näyttää raskauden jälkeen...? ei musta, kuhan hoitaa vauvan hyvin, sit saa käyttää aikansa itseensä just niinkun tahtoo.
Ja se että Marjo on bisnes nainen, niin se näyttää ketuuttavan myöskin monia, että Marjo menestyy ! Mutta on muitakin samallaisia bisnes naisia kuin Marjo Niittyviita, eikä heitä moraalisoida näin, ainut tässä mikä erottaa niin Marjo sattui nyt tulemaan vaan julkisuuteen tämän asian kanssa ! Sitten oli myöskin varmaan kovasti puhetta siitä, kuinka tytöillä Rosalla ja Saralla olisi liikaa harrastuksia ja heidät laitettaisiin pakko menestymään jne. oikeen oli ls- ilmotuksia tehty siitä, mut selvishän sekin et tytöt tekee sitä koska nauttivat täysin "rinnoin" siitä omasta sydämmestään. :)
Tuo Henna Tuominen nyk. Peltonen vissiinkin, niin vaikuttaa tuossa ohjelmassa aivan kamalalta. Yöks. Mutta onneksi jääkin nyt pois. :) Hennan lähdön myötä, Sofia myöskin muuttui ja tuntui että tuli se oikea Sofia esiin joka on ihana ja kiltti ihminen, voisi veikata, mutta Hennan seurassa vaikuttanut erittäin pinnalliselta. Ne jotka lähtivät Hennan tanssiryhmän Nicekoneen mukaan ( Heidi ja Daniela ) niin Heidihän vaikuttaa erittäin pirulliselta ämmältä joten sopivat Hennan kanssa varmasti hyvästi toisilleen ja mitä tulee Danielaan niin Daniela tais olla jo aika p*ska työntekijä myös lamuissa joten ei taida se nainen olla muu kuin turhan päivänen roikkuja................ vaikka sitä varmasti on nämä kaikki kolme neitoa
Toivottavasti tulisi toinenkin tuotantokausi Supermarjosta !!!! pahoin kyllä pelkään, ettei Marjo lähde enää semmoiseen ryöpytykseen kun tehty niitä ls-ilmoituksiakin. :(( mutta nää oli mun mielipiteitä tästä ohjelmasta, mitäs ajatuksia tää ohjelma teissä muissa herättää?
Kommentit (9)
Sarja jatkuu ja Heidi sekä Marjo sopivat erimielisyydet ;) minustakin Marjo vaikuttaa ihan symppikseltä, turhan kovaa kritiikkiä saanut.
Eilen mua harmitti, kun Marjo rupesi itkemään Hennan edessä, henna varmaan nautti tilanteesta. Mulle tuli mieleen, että olisiko Tauski oikein yllyttänyt Hennaa Marjoa vastaan, että sai ne erilleen. Narsistihan eristää uhrinsa läheisistä ihmisistä. Kun Marjomamma ei ollut tukena ja turvana, Hennaa sai rauhassa kohdella kaltoin.
Mullekin tuli vähän paha mieli kun huomasin Marjon rupeavan itkemään siellä hautuusmaalla kun ne jutteli Hennan kanssa siinä penkillä.
Mä osaan niin hyvin samaistua Marjoon ja sit esim. Iholla sarjan Maria Nordiniin ( tosin Marian puhe oli välillä aika jatkuvaa lässytystä, onneksi en itse puhu niin ) mutta olen tuommoinen herkempi ja kiltimpi :) joitain ihmisiä tuntuu suunattomasti aina ärsyttävän se, että minä uskallan kertoa olevani herkkä.
Emmä tiiä nyt nauttiko se Hennakaan ihan täysin siemauksin siitä tilanteesta, että Marjo rupesi itkemään. Näyttihän tuokin vähän haikeemmaksi menevän, muttei kuitenkaan niin että tippa olisi tullut linssiin. Tiedä sitten merkitsikö sille oikeesti mitään sen ja Marjon ystävyys, loppupeleissä. Itselleni ainakin jos tulee tilanteita, että ystävyyssuhde katkeaa lopullisesti mikä on erittäin traagista, niin kyllä sitä yleensä muutama kyynel tulee tirautettua! Tauskista en osaa olla muuta mieltä, kuin ihmeesti sillä ollu noita naissotkuja jne. Päälle päin näyttää ihan normaalilta, mukavalta, ikäisekseen erittäin komealta, perheen isältä.. Mut sanontahan kuuluu et moni kakku päältä kaunis ! Eli varmaan tuo ihminen on sisältä sitten oikeasti kunnon läpimätä... Jotenkin en uskois kuitenkaan, et se yritti tahalteen särkeä Marjon ja Hennan välejä, tai mistäpä minä tiedän... Mulle on ainakin tullut semmoinen kuva et Tauski ois siitä ja sen Hennan parivaljakosta se hieman fiksumpi ja kypsempi osapuoli ehkä vähän, ja tauskihan se oli vissiin pistänyt Marjolle viestinkin ja toivottanut tulemaan häihin, mutta Henna ei ollut sitten halunnut...? Mut jos Marjo kritisoi Hennan käytöstä työntekijänä, niin tosin varmaan tämä Tauski pitää kuitenkin oman pienen kultamussukkansa puolia, koska Henna osaa varmasti myös manipuloida Tauskia tosi hyvästi puolelleen. Jos ajatellaan näin, että Marjo olisi sinkku ja levittämässä haarojaan Tauskille, Tauski on Hennan kanssa edelleen parisuhteessa, niin minäpä vähän veikkaan että Tauski menisi sokeana vaan panemaan Marjoa... ;) eikä piittais yhtään siitä pettääkö Hennaa vai ei!!
Mä en vois ikinä olla noin pinnallisen ja lapsellisen 28-VUOTIAAN ihmisen ystävä kuin Henna!!!! EN TAJUA SITÄ ETTÄ MITEN 28-VUOTIAS ELI KOHTA JO KOLMEAKYMMENTÄ KÄYVÄ ON JÄÄNYT IHAN JOLLEKIN PARIKYMPPISEN LIKAN TASOLLE...
Ja se et miten törkeetä se oli ettei se kutsunut ees sitä Peteriä häihinsä ? vaikka just vakuutteli kuinka tärkeetä sille on et on löytäny veljensä ja näin... lienekkö se homous esteenä ja sit vaan ivallisesti naureskeli siinä ohjelmassa kun sanoi ettei kutsunut Peteriä , aivan sairas !
Niin ja voihan se tosiaan olla että Heidi palaisikin vielä lamuihin ja sopisi Marjon kanssa, tosiaan en toivo sitä koska jotain mätää minusta siinä Heidissä on niin pysykööt nyt vaan siellä Hennan ryhmässä, niin saa Marjo enemmän rauhaa itselleen :)
Mitäs mieltä olette muista sarjan henkilöistä kuten Ari, Riitta, Rosa ja Sara?
- AP
ainakin oleva lamujissa. On siellä joku Heidikin,mutta en tiedä onko se sama joka Hennan mukaan aluksi lähti.
http://www.lamourettes.fi/index.php?page=tanssijat
Mut teen sen tähän toiseen osioon, ettei mee tuo eka liian pitkäks luettavaks. :)
Niin en ees ymmärrä et miten tälläsillä Hennan tapasilla julkkiksilla kestää pää sitä ryöpytystä mitä julkisuus niille tuo...?
Mä vähän veikkaan, et just tälläiset naiset kuin Martina Aitolehti, Henna Kalinainen, Johanna Tukiainen jne. On monien muiden ihan tavallisten naisten silmissä ja ehkä joidenkin julkimoiden myös, niin aika vihattuja.
Mun pahimpiin pelkoihin kuuluu mm. se et ihmiset ois mulle TODELLA ilkeitä.
Itseäni kiusattiin joskus peruskoulussa ja terveyshän siinä meni.
Mitenkähän näillä ei sit mene... ihmettelen...
- AP
Että Marjo Niittyviita kaupittelisi Lamourettesiä vielä Henna Peltosen kuvilla?
Kai sillä oli yksi kuva missä poseerasi myös vielä Henna, vaikkei Henna ryhmässä pitkään aikaan olekkaan ollut.
Tiedä oliko sitten tahallista, vai eikö tanssiryhmästä ole vielä jaksettu/keretty kehittää uudempia kuvia... Ainakin pitäisi
- AP
Ja minusta on vissiin tulossa todellinen hardcore av-mamma, sillä pistin merkille että ap kirjoittaa aika lailla saman kuuloisesti, kuin Marjo puhuu.
Eikös av -klassikoihin kuulu se, että jostain julkkiksesta positiiviseen sävyyn puhuva on aina itse ko. julkku :)
Johan jutun sutvaisit!
Enkä kyllä sanoisi että mikään fanikaan, mutta itse pidän sarjasta.
Nyt viimeksi raskaana olevaa Hennaakin kurmootti.