ex-mies ja uus avokkinsa käyttävät huumeita.Soitanko
nimettömästi viranomaisille jo kesän aikana.Äijä oli taas ihan pihalla kun soitin,oli vetänyt lääkkeitä taas,kamala juttu,kun tuttu lääkäri kirjoittaa sille vaikkamitä,lääkeriippuvainen kun on.
Kommentit (9)
harkkoihin.Arrgh.Tekisi mieli huutaa vihasta.Miksei se koskaan jää poliisille kiinni?
Jos on, niin asia hoitoon heti, eikä kesän aikana!
vetää amfetamiinia nenän kautta ym.tablettia.Pankissa töissä,voitteko uskoa!!Mä en jaksa tätä salailua enää,en vaan ennen viitsinyt soittaa,ettei poliisi kuvittele mun olevan mukana jossain.Kun en tosiaan ole.
ja opetella kirjoittamaan.
harkkoihin.Arrgh.Tekisi mieli huutaa vihasta.Miksei se koskaan jää poliisille kiinni?
TEe lastensuojeluilmoitus. Jos epäilet, että käyttää lasten ollessa hänellä, niin sitten poliisit paikalle. Samalla hoituu tuo lastensuojeluasiakin, jos todella ovat tehneet sitä, mitä epäilet.
Älä jää odottamaan, vaan toimi!!!
Sun exäsi ajelee huumeissaan lapsia harkkoihin ja sinä vielä harkitset ja venytät asiaa?
Ajatteletko toella lastesi parasta, vai pelkaatkö, että jos "käräytät" exäsi, sinulta menee hyvä lapsenhoitopaikka kun ite itse jaksa kersalaumaa??
Jotenkin tuntuu että tää on ihan porvoosta...
he käyvät tekemässä ratsian.. mitä se lastensuojelu tekee tässä???
ps. sano isälle että tiedät hänen ajelevan piripäissään, että ens sunnuntaina kun harkkoihin lähdet ajelemaan niin soitat poliisit.
Jos minun exä käyttäisi jotain ja tietäisin siitä niin en laskisi omia lapsiani sinne hetkeksikään, ajeli autolla tai ei!
Ei kuulu sulle ENÄÄN, vaikka kuinka ärsyttäisi. Ja te muut eikö ap sanonut että pe vetää piriä,la juo ja sunnuntaina vie harkkoihin....siis selvin päin näin ymmärsin ainakin.Sinä voit äitinä päättää siitä vietyä lapsia sinne vai et ja voit myös sanoa että näkee lapset vasta sitten kun on todistanut olleensa raittiina pidemmän ajan. Voimia sulle.
Jos on, niin asia hoitoon heti, eikä kesän aikana!