Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppaajat, mitä pähkinöitä?

Vierailija
30.05.2012 |

Mitä pähkinöitä syötte? Minulla nyt hasselpähkinöitä. Näytti olevan suht vähä hh niissä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapuolisesti kaikkia paitsi saksanpähkinöitä, niistä en pidä. Vaikkei pähkinä olekaan, niin maapähkinöitä joskus harvoin.

Vierailija
2/8 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta esim cashew pähkinöissä näytti olevan tosi paljon hiilareita verrattuna muihin. Joo ja ne maapähkinät skippasin heti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on vähän kaikenlaista eikä bulkkiapähkinää kuten maapähkinää. :)

Vierailija
4/8 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole karppaaja mutta olen sattumoisin lukenut erään karppaajan postauksia vuosikausia ja parapähkinöistä hän elämöi ainakin jossain vaiheessa. Pitäisiköhän alkaa karppi-neuvojaksi :D

Vierailija
5/8 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mantelit on kans hyviä vaikkei pähkinöitä ookaan. Mä kyllä ihan hyvällä omatunnolla syön kaikkia, kun en pidä hh ihan jossain 20 kuitenkaan.

Vierailija
6/8 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parapähkinät maistuu mulle parhaiten. Niitä ei tarvitse montaa syödä eikä tule sellaista himoa kuin vaikka manteleihin ja cashewiin (joita kyllä molempia syön). Saksanpähkinä taitaa olla terveellisin.

Hasselpähkinä ei sovellu mulle kuin kuorittuna, se kuori on niin väkevä.

Ja olen pelkkä hyväkarppi

Vierailija
7/8 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen elää täällä yltäkylläisyydessä, niin pitää alkaa askarrella ruoan atomeiden kanssa poistaakseen tylsyyttä elämästään ja tunteakseen pätevyyttä edes jossakin asiassa. Mukavaa päivää :)

Vierailija
8/8 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanaattisimpien kohdalla tulee itselle epäilys josko onkin kyseessä ortoreksia. Ei sitä ääneen kannata sanoa kuitenkaan, kun se ihminen käy puolustamaan valintojaan kuin hengestä olisi kysymys. Olen miettinyt onko tuo eräänlaisen kuolemanpelon muoto, ortoreksia siis.