Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostanko valkoiset vai värilliset verhot parvekelasituksien eteen suojaksi?

Vierailija
01.05.2012 |

Ostin itselleni kodin jossa tilava lasitettu parveke mutta olen kuin "esillä" siellä ilman mitään suojajuttuja:/ kaihtimia en halua ja olen päätynyt verhoihin, 250cm yltäisivät kutakuinkin parvekkeen lattiaan asti ja niitähän voisi välillä pitää kiinnikin ikäänkuin X-mutoisesti kun sitoo suht keskeltä jollakin nätillä köydenpätkällä, narulla tms.

Mutta tuo väri, sisustus on muutenkin aika vaaleaa ja kesällähän ei kaipaa mitään tummaa ainakaan kuumentamaan..

Miltä muuten kuulostaa tuollainen verhosysteemi, niitä menee 4-6kpl noiden lasituksien päälle, kiinnityskoukut on jo pultattu kattoon.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoiset tai muuten tosi vaaleat, koska aurinko varman haalistaa värit aika nopeasti.

Vierailija
2/4 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta osta sellaiset verhot, joissa on pystysuorat noin 10 cm levyiset luiskat vierekkäin, kuten esim. joissain näyteikkunoissa. Valo pääsee sisälle ja olet kuitenkin katseilta suojassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkä luiskat ja missä..??

ap

mutta osta sellaiset verhot, joissa on pystysuorat noin 10 cm levyiset luiskat vierekkäin, kuten esim. joissain näyteikkunoissa. Valo pääsee sisälle ja olet kuitenkin katseilta suojassa.

Vierailija
4/4 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päätynyt valkoisiin, melko läpikuultaviin.

ap