Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on 173cm naisen normaalipaino?

Vierailija
30.05.2012 |

Tänä aamuna vaa'assa 68kg ja läskiolo, ennen taisin painaa 62 kg... En kyllä oikein näe missä ne läskit olisivat.

Kaksi mukulaa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kävelyä ulkona, pientä jumppaa ja kivasti seksiä. Ja joskus vähän vähemmän herkkuja niin tulee taas hyvä mieli.

Vierailija
2/34 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 174cm ja ennen raskautta painoin 66kg ja nyt jälkeenpäin ajateltuna ja valokuvia katsellessa, olin mielestäni hyvässä kunnossa. Silloin pidin itseäni lihavana, mutta nyt 72kg ja oikeesti lihava! kova työ jatkuu jotta pääsisin entisiin lukemiin!

Kyllä sä olet ihan normaali, jopa hoikka?! :) Jos oma peilikuva miellyttää niin turha niitä numeroita kytätä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja painan 69 kg, eikä mulla ole yhtään läski olo, vaan olen oikein tyytyväinen kroppaani. Toki esim. alavatsa ei ole samanlainen kuin ennen synnytyksiä, mutta olen kuitenkin ihan mukavan timmissä kuosissa, kiitos vuosien punttitreenin.

Musta olet ap ihan normaalipainoinen, mutta tietenkin saman pituiset ja painoiset ihmiset voivat näyttää melko erilaisiltakin riippuen ruumiinrakenteesta ja siitä, miten lihaksikas on. Mä olen aika rotevarakenteinen ja lihaksikas, enkä ole koskaan haaveillut mikään keijukainen olevanikaan.

Muutenkin olen sitä mieltä, että ei sillä ole niin merkitystä, mitä lukemaa vaaka näyttää, vaan sillä, mitä peilikuva kertoo.

Vierailija
4/34 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minääni. Olin joskus 62 kg ja aivan liian laiha ja luinen.

Vierailija
5/34 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä nyt alavatsa, reidet ja takapuoli on sitä mitä on.. Mikään rehevä en ole todellakaan, rinnat on lähtenyt imetysten yhteydessä.

Ehkä yritän vähän "kiinteytyä" ennen kesälomaa ja tiputtaa pari kiloa (vatsanseudulta..) ;) .

Kiitos vastauksista!

ap

Vierailija
6/34 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 175/53 ja se ei todellakaan ole kivaa. Paino ei vain nouse, vaikka mässäilen miten paljon tahansa, enkä liikukaan muuta kuin työmatkat pyörällä, ja työ itsessään on fyysistä. Ei ole yhtään hienoa kun vaatteet ei istu ja aina paleltaa. Ihmiset luulee etten syö mitään ja mainitsee usein ensimmäisenä että "oletpa laiha!" Minkä minä sille voin. Äitini on ihan samanlainen.

Vierailija
7/34 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan lisäät liikuntaa, niin saat kiinteytettyä itseäsi ja tiputettua muutaman kilon.

Itse olen 174 cm ja 59 kg. Olen tyytyväinen painooni.

Vierailija
8/34 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja painanut nyt noin neljän viiden vuoden sisään ensin nuoremapana 63 kg ollen ns "laihaläski", sitten parhaimmillaan kovan treenin ja hyvän ravinnon ansiosta 73 kg ja nyt vähentyneen treenin ja stressin ja vähentyneen syömisen (minulla ei ole oikein ruokahalua stressaantuneena) 59 kg.

Olisin tyytyväinen nykykroppaani, jos saisin vielä muutaman kilon rasvaa lisää (mieluiten tietty oikeisiin paikkoihinkin ;) ). Nykyisellään lihakseni erottuvat hieman liikaa ja rintani ovat aika pienet, tykkäsin hieman pehmeämmästä olomuodosta, koska olen kohtuullisen harteikaskin, niin naisellisemmalta näytin hieman painavampana.

Sopiva paino riippuu pituuden lisäksi huomattavan paljon siitä, kuinka paljon painosta on lihasmassaa.

Vierailija
9/34 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin muinoin painanut yli kymmenen kiloa vähemmän. Nyt on vähän ylimääräistä keskivartalossa ja reisissä. Muuten ihan ok.

Itsekin olen tyytyväisempi kuitenkin vartalooni nyt kuin silloin kun olin jopa alipainoinen. Viitisen kiloa voisin kyllä nyt pudottaa.

Vierailija
10/34 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se näyttää erilaiselta riippuen siitä oletko päärynä, omena, tukki vai tiimalasi.

vaikka olisit 80 ja tiimalasin muotoa, et näyttäisi lihavalta. lasten määrä ei asiaan liity :D

Vierailija
11/34 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja painan 75 kg. Ylimääräistä on 5 kg, jotta olisin tyytyväinen.

25-vuotiaana painoin 65 kg, mutta nyt jos niin alas menisin niin vanhenisin varmaan 10 vuodella.

Pieni liha nahan alla saa näyttämään nuoremmalta. Oletteko huomanneet, kuinka kauhistuttavan vanhalta Rakel Lignell näyttää verrattuna entiseen?

Vierailija
12/34 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mielelläni painaisin nelisen kiloa vähemmän. Mitenkään pulska en ole, mutta päärynävartaloinen, jolla kolmen lapsen jälkeen on vatsan seutu alkaut pömpöttää. Uskoisin että liikunta auttaisi kiinteytymään, ruokavaliotani en juuri enää pysty parantamaan.

Vierailija
13/34 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

173 cm ja painan 57 kg. Mutta olenkin pieniluinen ja hoikkarakenteinen enkä omaa paljon lihasmassaa.

Vierailija
14/34 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotiaana painoin 65 kg, mutta nyt jos niin alas menisin niin vanhenisin varmaan 10 vuodella.

Pieni liha nahan alla saa näyttämään nuoremmalta. Oletteko huomanneet, kuinka kauhistuttavan vanhalta Rakel Lignell näyttää verrattuna entiseen?

Multa kysytään joka paikassa paperit edelleen :(

-7 (29v)

Vierailija
15/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 194 cm pitkä tyttö ja painan 46 kg! Olenko sopiva kun en tiedä mistään mitään?!!

Vierailija
16/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet normaalipainoinen, jos painat alle 75 kg, joten 68 on vielä kaukana siitä.

Vierailija
17/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette katso painotaulukosta niitä painojanne?

https://peda.net/karkola/ky/aineet/kotitalous/Kotitalous-lv15-16/Kuvitu…

Vierailija
18/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

About 140kg

Vierailija
19/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä voi yli 170 senttiset sanoa itseään 66-72 kiloisina lihaviksi?

Itse 172/70 enkä kyllä ole lihava :/ aivan normaalikokoinen. Vähän löytyy rasvaa reisistä ja keskivartalosta ja voisin pudottaa hyvin muutaman kilon mutta en ole kyllä lihava ettekä ole tekään. Sitten kun menee lähemmäs 80 kiloa niin silloin voidaan puhua lihavuudesta.

Vierailija
20/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuo 60-70kg on hyvä! Se missä tuntee olonsa kotoisaksi ja peilistä näyttää hyvältä.