Mitä on rakkaus? Kuvaile!
Itse hämmentyneenä tässä mietin rakkautta ja sen olemusta.
Kommentit (7)
Itse tunnen tällä hetkellä miestä kohtaan lämpöä, syvää välittämistä, himoa, pidän hänen äänestään, kosketuksestaan, haluan seksiä hänen kanssaan aamusta iltaan.
Olenko rakastunut?
Yhteistä niille on välittäminen ja toisen asettaminen omien itsekkäiden tarpeiden edelle.
Minulle se on sitä, että haluan rakkaalleni vain pelkkää hyvää, haluan että hän on onnellinen ja saa kaiken mitä haluaa. Pidän häntä kaikin puolin ihanana, fiksuna, sympaattisena, kiinnostavana, enkä voi kuvitellakaan ketään yhtä ihanaa. Nautin joka hetkestä hänen kanssaan enkä voisi ajatella elämää ilman häntä. Hän saa minut tuntemaan oloni loistavaksi, olen ylpeä siitä että hän rakastaa minua ja haluan tehdä hänet onnelliseksi. Voin luottaa häneen täysin enkä myöskään petä hänen luottamustaan. Kunnioitan ja arvostan häntä ja teemme yhdessä kaikkemme toistemme ja perheemme eteen.
jo pelkästään ihmisten vaistomaiselle hoiva/välittämis/himo jne. vieteille. Niihin lisätään sana rakkaus niin se on jotain "suurta".
Alkaa vaivihkaa,etenee ihanaksi tunteeksi joka lopulta kalvaa kuin syöpä.
Ainahan on helpompi pohtia, mitä se ei ainakaan ole.. Näin ollen ikuisuus kysymystä on helpompi käsitellä.