Tuliko muille Kolikkopelit.comilta 15€ lahjarahaa?
Tallinn Estonia P.O.Box 7011 näkyy kirjeen lähettäjänä.
Postissa tuli just Kolikkopelit.comilta kirje minulle ja miehelleni, jossa mukana koodi jolla saa 15€ pelattavaksi täsä firmassa.
Minun kirjeeni alkaa -Ystäväsi Helena pyysi meitä lähettämään sinulle 15€ Minä en tunne yhtään Helenaa.
Miehelleni luki sama mutta Ystäväsi Mikko pyysi...
Mieheni ei muista että kaukaisinkaan kaveri olisi Mikko.
Mitä tämä on? Huijausta saada pankkitilit vai mitä? Kaikenlaista kun on nykyään niin uskaltaako tuohon lähteä lahjarahallakaan pelaamaan, vaikkei alkaisi tallentamaan ja pelaamaan?
Voikohan edes ilman ensitallennusta pelata lahjarahallakaan`?
Olisi kiva kuulla jos joku on Kolikkopelit.comissa pelailemassa ja onko kaikki OK.
Mistä ovat saaneet osoitteemme ja miksi tekaistut ystävät Heleena ja Mikko?
Miksi eivät Kolikko.comin nimissä jaa lahjarahaa pelattavaksi.
Kiitti, mielenkiinnolla...
Kommentit (51)
ajattelin, että idea on koukuttaa pelaamaan. Luulin, että sen 15 e saa oikeesti käyttöönsä, mutta ei kiinnostanut sen vertaa. Niin paljon ollut asiaa peliriippuvuudesta, että aattelin olevan sellainen täky.
Ne ystävien nimet oli niissä tosi osuvat, oikeasti läheisten ihmisten nimet kummassakin. Mietinkin, mistä ne on ne nimet saanut, mutta ilmeisesti vain sattumaa...
yksi pelkällä osoitteella, yksi mulle ja yksi miehelle. Johanna ja Tapani olivat asialla :)
Selvää ja läpinäkyvää kusetusta koko juttu...
Pitää varmaan tehdä poliisille ja kuluttajaihmisille asiasta tutkintapyyntö. Ensinnäkin, en ole edes koko puljun asiakas. Toiseksi haluan tietää mitä osoiterekisteriä noiden lähettämiseen on käytetty, sillä lähdettä ei mainita. Kolmanneksi, koska en ole yrityksen asiakas, minulla ei pitäisi olla kyseisessä puljussa edes asiakas-/yhteystietoja.
Tänne kans tuli tänään kirje. Ystävisi Anna lahjoitti. Juu en tunne ketään Annaa :) Ihan huijausta! Kummaa touhua kun tuollaisi "saa" lähetellä....
Tänne kans tuli tänään kirje. Ystävisi Anna lahjoitti. Juu en tunne ketään Annaa :) Ihan huijausta! Kummaa touhua kun tuollaisi "saa" lähetellä....
Aika härskiä, onneksi luin kirjeen itse. Poika kun huomasi sen, eka reaktio oli että JESS! Tsiisus sentään, toivottavasti kukaan lapsi ei mene lankaan.
Ilmeisesti jokaiseen Suomen talouteen on toi mainos tullut, sillä mulle tuli pelkällä osoitteella, ei ollut vastaanottajan nimeä. Myös "ystäväni" on nimetön. Mä en heittänyt sitä roskiin vaan laitoin osoitteen päälle sellaisen postin "Palautetaan lähettäjälle" -tarran ja syyksi ruksasin "kieltäytynyt". Jos muuten jokainen mainoksen saaneista tilaisi netistä jonkin ilmaisnäytteen/mainoksen tuohon lähettäjän osoitteeseen niin saisivat maistaa omaa lääkettään!
Mutta vituttaa kaikki tuollaiset "kusetusmainokset", esim. minut olisi puhelinlehtimyyjä halunnut palkita tarjouksella siitä, että olen ollut pitkäaikainen ja uskollinen asiakas - en ole koskaan tilannut mitään lehteä. Äidilleni jokin puhelinmyyjä käytti avausreplana, että hän oli osallistunut johonkin nettikilpailuun/arvontaan - äitini ei ole koskaan tietokonetta avannutkaan... Onko tuo edes laillista? Ei kauhean luottamusta herättävää ainakaan!
Lähetin Kuluttajavirastoon saamani ko. kirjeen. Pyysin heitä selvittämään, mistä ovat saaneet nimeni ja osoitteeni.
Eikö teitä huolestuta, mistä nämä huijarit saavat henkilötietojanne? Suurin osa tämänkin ketjun vastaajista ovat heittäneet kirjeen vaan roskiin miettimättä sitä, mistä nää koijarit onkivat kansalaisten tietoja.
samainen kirje. Roskiin heitin alta aikayksikön. Jo kuoresta arvelin olevan roskapostia, kun luki jotain Estonia-osoitteita päällä.