Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hel..... kela!!!

Vierailija
30.05.2012 |

Kuinka kauan tuossa päätöksenteossa voi mennä?!? 4viikkoa odottanut ja tilillä 3e. Olin laskenut että tähän mennessä päätös tehty ja rahat olis tilillä huomenna... Kärsitään sit vielä kuukaus ilman rahaa :/

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on minun menestystarina MITEN sain MY laina luotettava yritys.

Nimeni on Sir Silvester William Dean Tanskasta, olen x-huijaus uhri, joka oli ollut huijatuksi fake Internet lainanantajien väittäen olevansa rehellinen minulle. Ja he scamed minulle vaikea ansaita 7,000.00 euroa ja tuntui, että ei koskaan elämässään luota mihinkään lainanantaja verkossa, kunnes huomasin mainoksen verkossa tarkoitettua minua luotettavan lainanantajalle nimeltä EXPRESS VARAT LAINAN PLC. Ja minä heihin yhteyttä kautta yritys e-mail: (expressfundsloans.llc@aol.com) ja hain lainaa 120,000.00 ja lupasin heille, että jos saan lainaa yrityksensä aion levittää hyviä uutisia maailmalle , ja sen jälkeen 48 tuntia minun hakemuksen. Sain hälytyksen minun pankki tililleni on hyvitetty 120,000.00 euroa, olin niin yllättynyt ja minä tuijotin takaisin 2 kk kuluttua, joka on 30. joka kuukausi. Ja nyt minä jätän onnellinen elämä, EXPRESS VARAT LAINA YRITYS PLC on paras MAAILMAN! Ota ne yrityksensä sähköposti: {expressfundsloans.llc@aol.com} Ja kerron heille Sir Silvester William Dean Tanskasta tarkoitettu sinulle yrityksen ja sinulla on iloinen teit lupaan...

Vierailija
2/35 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta eri tukea on haettu tässä alkuvuonna. Molempien päätöksessä meni 4kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paperit +liitteet ok ja toimitettu. Päätöksenteossa nyt vaan vähän kestää...Toimeentulotukea en viitsi lähtee hakeen, kun nehän perii sen takas kuitenkin.

Nyt vaan pihistellään menoissa. 10pvä saa elatustuet. Siihen saakka pärjätään sit näillä rahoilla mitä on...-ap-

Vierailija
4/35 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän joka ovesta ja tuutista tungetaan infoa siitä, että jokaisella pitäisi olla säästöjä elämiseen ainakin kolmen kuukauden elantoon?!

Päätöskienteon kesto on 1-8 viikkoon eli riippuu tuesta. Eläkkeet taisi kestää kauiten.

Vierailija
5/35 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä yksinhuoltajana olen pystynyt säästämään 1kk elantoon. Vuokran tosin maksoin jo etukäteen viimeisestä palkasta..

Enpä kyl ikinä pystyis säästämään 3kk:n elämiseen rahoja..

Vierailija
6/35 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä yksinhuoltajana olen pystynyt säästämään 1kk elantoon. Vuokran tosin maksoin jo etukäteen viimeisestä palkasta.. Enpä kyl ikinä pystyis säästämään 3kk:n elämiseen rahoja..

Ai siksi, että olet yksinhuoltaja?!

Mietippä ihmistä, joka odottaa kelan päätöstä, eikä hänellä on niitä lapsilisiä ja elatusmaksuja turvanaan.

Vierailija
7/35 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mene töihin.

Tai mitä sitten jos sinne sossuun tarvii maksaa takasin? ainakin nyt saisit sen rahan. Ja oikeesti ne siellä kelassa todella töitä tekevät eivät jätä sulle vittuillakseen päätöksiä tekemättä :D Urpo!

Vierailija
8/35 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä yksinhuoltajana olen pystynyt säästämään 1kk elantoon. Vuokran tosin maksoin jo etukäteen viimeisestä palkasta.. Enpä kyl ikinä pystyis säästämään 3kk:n elämiseen rahoja..

Ja jälleen kerran yksinhuoltaja, joka käyttää sitä pirun huonona tekosyynä.

Vierailija
9/35 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästäminen onkin kauaskantoinen elämänprojekti.

Vierailija
10/35 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita vielä kerran ja pyydä kiirehtimään.

Itsellä taas myönteinen kokemus Kelasta. Päätös oli arvioitu kahden viikon päähän, mutta kun pyysin vielä kiirehtimään, sainkin sen jo seuraavaksi päiväksi! Kyseessä oli kyllä muutenkin kiireellinen asia.

Vierailija
11/35 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillähän ei varmaan ikinä mitään ongelmia ole..

Yksinhuoltajuutta en minään tekosyynä käyttänyt, laitoinpahan vaan selvennykseksi että elatustukia olen saamassa.

Tavallinen duunari olen ja töitä olen elämäni aikana tehnyt ihan varmasti ja veroni maksanut. Nyt lapsien hoidon takia jään kotiin.

Kelaa en syyttänyt mistään vittuilusta, vaan ihmettelin kuinka kauan päätöksenteossa kestää.

Olen yrittänyt ennakoida tulevia menoja ja elää säästäväisesti..

Teidän päivä on nyt sit varmaan pelastettu, kun mieleni kommenteista pahoitin.. Kiitos ja anteeksi

-ap

Vierailija
12/35 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon on jo lapsen emotionaalista kaltoinkohtelua, taloudellinen laiminlyöntiä ja lisäksi käytät lapsen elatukseen tarkoitettujen etuuksia aika vastuuttomasti, eihän niiden ole tarkoitus sinua elättää.

Vierailija
13/35 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon on jo lapsen emotionaalista kaltoinkohtelua, taloudellinen laiminlyöntiä ja lisäksi käytät lapsen elatukseen tarkoitettujen etuuksia aika vastuuttomasti, eihän niiden ole tarkoitus sinua elättää.

En nyt tainnut ihan ymmärtää mitä kommentillasi tarkoitit? -ap

Vierailija
14/35 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla verkkopankkitunnukset? Pääset niillä katsomaan Kelan sivuilta omien hakemuksiesi käsittelyn tilannetta.

Ei tarvi maksella puhelinlaskuja ja jonottaa.

Mulla ainakin kävi niin, että päätös oli jo tullut, mutta etanaposti viipyi (päätöksen teko kesti 4 vkoa, Tampereella).

Vierailija
15/35 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin kela otsikosta lähdetään liikkeelle, kuullostaa kyllä syyttelyltä ja muutenkin säälivirsi 3 eurosta oli ihan turhaa.

Asiaahan olisi voinut ytimettikkäästi vaan kysyä, kuinka kauan kelan päätöksen teot kestää esim. sen ja sen tuen kohdalla.

Kysy kelasta, kuinka kauan niiden päätösten tekoon menee, eikö muka ole tullut mieleen kysyä, kun olet sinne soitellut.

Ja toimiva nettikin näyttää sinulla olevan, kelan sivuilla on muuten tietoa siitäkin, kuinka kauan minkäkin päätöksen tekoon menee aikaa.

Vierailija
16/35 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on oikeus riittävään elatukseen, kolmella eurolla ei lapsia elätetä.

Lapsilisät ja elatukset ovat lapsien etuuksia, et voi niillä mielivaltaisesti omia menojasi kustantaa. Ja ethän sinä edes omaa osuuttasi lasten elatuksesta hoida, jos sinulle ei ole tuloja.

Vierailija
17/35 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että edes lasten oikeus riittävää elatukseen toteutuu.

Vierailija
18/35 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin kela otsikosta lähdetään liikkeelle, kuullostaa kyllä syyttelyltä ja muutenkin säälivirsi 3 eurosta oli ihan turhaa.

Asiaahan olisi voinut ytimettikkäästi vaan kysyä, kuinka kauan kelan päätöksen teot kestää esim. sen ja sen tuen kohdalla.

Kysy kelasta, kuinka kauan niiden päätösten tekoon menee, eikö muka ole tullut mieleen kysyä, kun olet sinne soitellut.

Ja toimiva nettikin näyttää sinulla olevan, kelan sivuilla on muuten tietoa siitäkin, kuinka kauan minkäkin päätöksen tekoon menee aikaa.

Asian olisi voinut asiallisemmin esittää.

Kysyin kyllä kauanko yleensä menee ja vastaus oli 3viikkoa. Mutta nyt varmaan ruuhkaa päätöksenteossa.

-ap-

Vierailija
19/35 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta takaisinmaksut ne perii äkisti :) Mä ilmoitin tulojen pienenemisen netin kautta, meni 5 viikkoa ja kotiin tuli lappu jossa ne pyysi ilmoittamaan samat asiat siihen paperihakemukselle. Ja mulla oli sitten vaan 1 viikko aikaa palauttaa lappu tai lopettavat kotihoidon tuen kokonaan.

Vierailija
20/35 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin emotionaalisesti, fyysisesti kuin psyykkisestikkin:)

Se että mulla on 3e tilillä ei tarkoita ettei meillä olisi tarpeeksi ruokaa. Mielivaltaisesti meillä käytetään lapsilisiä ja elatustukia lasten vaatteisiin, ruokiin, harrastuksiin ym. Tuloja on ollut ihan palkkatyöstä ja nyt jäin hoitotuelle kotiin hoitamaan lapsiani.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi