Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero tulee..pystynkö tekemään tämän yhden asian? Anna mielipiteesi?

Vierailija
30.05.2012 |

Asumusero tulossa, olin juuri aikeissa hakea uutta työpaikkaa. Nyt kotona olen. Työ siis ihan uudessa paikassa, nyt epäröin kannattaako hakea.. Olen aika murheellinen/ alamaissa erosta, olenkohan ns. Parhaimmillani aloittamaan uuden työn n. Kk kuluttua. Lapset 4-8 v( 2 lasta). Tuleeko liikaa muutoksia heillekin kun ero ja sit vielä äiti töihin..

Mitä mä teen..neuvoja/ mielipiteitä otan vastaan. Itsehän se on tietenkin päätettävä, mutta mitä itse tekisit? Työni vielä asiakaspalvelua, ettei sais murheet ym naamasta näkyä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sisältöä elämään? Etpähän ainakaan jäisi kotiin märehtimään asioita? Kyllä mä ottaisin työn vastaan tuossa tilanteessa.

Vierailija
2/17 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sitä töitä tarttis tehdä, jotta raha riittää???

eli hae töitä, kyllä sitä äkkiä tottuu

ja rahaa tarttee

ja voihan olla et et työtä saa vaikka sitä haet

ja miksi olisit kotona? lapset noin isoja, hyvää tekee heille päästä hoitoon ja isompi tietty jo koulussa

eli hae, ja sítten ratkee saatko edes sen työn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviätte erosta paremmin , kaikki kolme.

Vierailija
4/17 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käyt töissä ja hoidat kodin sekä lapset, sinulla ei ole aikaa murehtia eroa ja siihen liittyviä ikäviä asioita.

Jos jäät lasten kanssa kotiin masennut, kun sinulla on aikaa murehtia.

Lapset sopeutuvaat nopeasti ja kestävät muutoksia jopa paremmin kuin aikuiset. Heille on tärkeintä tietää, että äiti ja isä molemmat rakastavat heitä edelleen vaikka asuvatkin jatokossa eri paikoissa.

Vierailija
5/17 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vain paeta töihin..mutta jos tuntuu että jaksat, hae työtä.

Vierailija
6/17 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

masennukseen/ahdistuneisuuteen taipuvainen..jos tämä ero saakin aikaan mielialan laskun ja en pystykään töihin. toisaalta, mulla on lääkitys, joka auttaa pahimpiin ahdistuneisuusoloihin. onko ketään joka kärsii samoista, miten toimisitte? riittääkö voimavarat työhön, se kovasti mielessä. vasstuutakin työssä on aika paljon.kiitos vastanneille.

ap

Vierailija
7/17 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae nyt sitä paikkaa hyvä ihminen, mietit sitten, menetkö, JOS saat sen. Uusi elämä, uudet tuulet, parempi vaan, kun on paljon ajateltavaa, uuden oppimista ja uudet kuviot. Tsemppiä, pärjäät kyllä! Nimimerkillä been there, done that! :)

Vierailija
8/17 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hakisin töitä vähän myöhemmin. Jos siis mitenkään on mahdollista jäädä vielä kotiin, ja toivottavasti sinulla on, eli saisit tukia sen verran, että pärjäät.

Jaksamisia!

Vierailija
9/17 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet ehdottomasti!!!

Vierailija
10/17 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hakisin töitä vähän myöhemmin. Jos siis mitenkään on mahdollista jäädä vielä kotiin, ja toivottavasti sinulla on, eli saisit tukia sen verran, että pärjäät.

Jaksamisia!

ja alallanki riittää töitä, ei ois ns pakko hakea nyt. löysin vaan pari kiinnostavaa paikkaa juuri, mutta sitten tuli tää erokuvio..

ap

Vierailija
11/17 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

masennukseen/ahdistuneisuuteen taipuvainen..jos tämä ero saakin aikaan mielialan laskun ja en pystykään töihin. toisaalta, mulla on lääkitys, joka auttaa pahimpiin ahdistuneisuusoloihin. onko ketään joka kärsii samoista, miten toimisitte? riittääkö voimavarat työhön, se kovasti mielessä. vasstuutakin työssä on aika paljon.kiitos vastanneille.

ap

mutta miten musta tuntuu että jokatoinen on nykyään "masennukseen taipuvainen" ja popsii sitten siihen ties mitä lääkkeitä. Helvetti ihmiset! Ottakaa nyt itseänne niskasta kiinni,joku roti tähän nykymeininkiin luulis löytyvän. Jos sä ap elät jatkuvasti pelossa ettet jaksa/kestä niin et varmasti jaksakaan mutta älä huoli jos menet ja avaudut lääkärille tilanteesta ja voimattomuudestasi saat varmasti lääke nro.2 tai kolmosen..

Anteeksi avautumisen jos kuulut siihen oikeasti sairaaseen pariin prosenttiin jotka OIKEASTI tarvitsevat lääkkeitä omaa elämää helpottamaan.

Tää kansa alka vaan olla niin mömmöissä ja tuntuu et ketään ei kiinnosta.

Vierailija
12/17 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työ voi olla juuri se mitä nyt tarvitset. Et märehdi eroa vuorokauden ympäri. Tokihan surrakin pitää ja itkut itkeä, mutta olisi ainakin osan päivästä muutakin ajateltavaa. Ja jos et yrityksestä huolimatta olemaan töissä, niin jäät sitten pois.

Vierailija
13/17 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti alkaa ahistamaan ja tuntuu ettet selviä, niin ota sairaslomaa.

Mutta kaikki menee varmasti hyvin, kaikkea hyvää teille!

Vierailija
14/17 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti alkaa ahistamaan ja tuntuu ettet selviä, niin ota sairaslomaa.

Mutta kaikki menee varmasti hyvin, kaikkea hyvää teille!

kiitos kaiken hyvän toivottamisesta..tuntuu hyvältä kkuulla että joku haluaa myös mulle hyvää. ja täytyy sanoa, että kuulun valitettavasti siihen ryhmään joka OIKEASTI tarvii lääkitystä mielialaoireiden takia. olen oireillut jo nuoresta asti ja saankin olla ylpeä että sain hyvä tutkinnon luettua aikoinaan. työrintamalla sitten vähän takkuisia vuosia, kun en käyttänyt lääkettä joinakin vuosina ollenkaan. kun taas aloitin lääkkeet, niin pystyin toimeen tarttumaan paremmin, ahdistus väheni jne. eli tarvin lääkettä..ehkä en loppuelämää, mutta ainakin nyt.niin se vaan on, ollut pitkä matka kuljettavana, ennenkuin itse edes suostuin hyväksymään asian..

Kiitos myös kannustavista viesteistä, tuokin totta että sairauslomaa saa jos ylivoimainen olo tulee..mutta toivon pärjääväni ja haluan uskoa siihen. ties miten hyvä olo tulee jos saan onnistumisenkokemuksia töistä, eihän sitä tiedä. KIITOS!

Vierailija
15/17 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli työssäkäynti tuskaista noin pari kk, olin sitten myös pari vk lomalla. sitten alkoi helpottaa. tosin mulla oli vanha tuttu työpaikka, sähän olet hakemassa uuteen. tsemppiä! muuten ,voithan saada myös keskusteluapaua esim. psyk sh:lta, jos haluat. vaikka vain väliaikaisesti. hyvää kesää!kaikesta huolimatta.

Vierailija
16/17 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni hakee kymmeniä jopa satoja paikkoja ja ei saa töitä.

Mieti sitten otatko vastaan, jos sitä sulle tarjotaan.

Vierailija
17/17 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni hakee kymmeniä jopa satoja paikkoja ja ei saa töitä.

Mieti sitten otatko vastaan, jos sitä sulle tarjotaan.

niinhän s eon, mulla vaan ollut aina jotenkin hyvä tuuri, oon saanut helposti työpaikan.siksi ei mahdotonta et saisin nytkin. pohdintaahan tämä on, että mitä tekisi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän