Hyväntekeväisyslahjat ovat todella noloja
ja kertovat vain antajasta.Minua kiinnostaa esim. afrikkalaisen perheen toimeentulo yhtä paljon kuin heitä omani.
Serkkuni perhejuhlissa pitäisi aina laittaa ropoja jonkun kummilapsen koulunkäyntiin. En laita. Kun en ole velkaa kellekään.
Afrikkalaisten pitäisi osata huolehtia itse itsestään, kuten sanotaan myös suomalaisista, jotka heittäytyvät toisten autettaviksi.
Kommentit (6)
itse vastuussa tuosta. Jos sinä olet, niin maksa ja maksa. Taidat olla kuitenkin joku yliopistovihreä, joka et ole päivääkään edes itseäsi elättänyt.
Mutta oikeassa olet. Musta kaikki lahjalistat jms. on noloja. Jos ei ole varaa itse ostaa niitä kahvikuppeja tai matkaa, niin ei ole mun ongelma. Jos jonkun lahjan hyvää hyvyyttäni vien, niin sitten vien.
Ja kertoo vain nillittäjän ahneudesta. Tämä nillittäjä olisi mieluummin ahenuksissaan saanut sen tiimarin kukkakuvioidun rihkamakahvikupin kuin lahjan joka samalla rahalla auttaa hätää kärsiviä. Oksettavaa.
jotain aineetonta. Juntit sukulaiseni eivät moista abstraktioa käsitä. On se varmaan noloa, heille.
miksi nuoret ampuvat toisia. Että mikä on se asenneilmapiiri miksi näitä tapahtumia tulee enemmän ja enemmän.
Enkä ole edes yliopistovihreä joka ei tee töitä. Olen vain äiti joka on tajunnut yhteisöllisyyden arvon.
Länkkäri meni ja sotki afrikkalaisten tavan elää.
Eurooppalaiset tunkeutuivat joukolla, valloittivat ja sekoittivat toimivat systeemit.
Lisäksi tahdottiin vähän orjia uusille maille ameriikan ihmeelliseen maailmaan, niin revitäänpä ne kotoaan ja viedään väkivalloin pois tunnetusta. Rajat vedettiin välittämättä heimoista ja lähtiessä vaan vilkuteltiin, että pärjätkää.
Sitten tulee suomalainen kermaperse ja sanoo, että afrikkalaisten pitäisi osata huolehtia itse itsestään. :D