Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis apua! yhtäkkiä huomasin että mun sisäreidet on täynnä raskausarpia!!

Vierailija
29.05.2012 |

Ikinä ei ole tällaista ollut!! OOn ihmetelly viikon verran kun sisäreidet kutiaa niin kovasti.. nyt katsoin että mitä siel oikein on -> ihan kunnolla ja paljon raskausarpia! Never before!!

Mitä mä teen, miksi ne on tullut ja miten ne saa pois!?!?!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausaripiahan tulee jokaiselle vaikka ei synnyttäisi, jopa miehille voi. Ne tulevat kun massa kasvaa ja iho ei pysy perässä ja se "repeää" ja tulee raskausarpia. Ainoa tapa ne pois saada on kuntoilu ja oikea ruokavalio että vähän pidät reites kurissa, jos niin teet niin arvet haalistuvat pois ajan kanssa ei muuten. :)

Vierailija
2/9 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli alavatsaan raskausarpia kun lihoin n. 5 kg. Erikoista tässä on se että takana 3 raskautta, joiden aikana raskausarpia ei tullut.. Eipä niille jälkikäteen mitään voi.. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..?

Ikinä ennen ei oo ollu tällaisia, miksi nyt? AP

Vierailija
4/9 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai vanhoja = valkoisia?

Vierailija
5/9 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne ovat kerran tulleet. Ajan kanssa ne haalenevat kyllä. Mulla on tullut noita tisseihin, perseeseen ja reisiin jo teininä kun mun iho on niin joustamatonta ettei kestänyt edes muotojen pyöristymistä.

Vierailija
6/9 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuten. Eli painon noustessa - mulle tuli joskus ihan muutaman kilon seurauksena.. Raskausarvet ei koskaan lähde pois, mutta vaalenevat ajanmyötä. Ite oon miettinyt että olisko tullut niin herkästi jos olisin kuivaihoisena muistanut aina rasvata ja pitää ihon kosteutettuna, mutta jälkikäteen on turha murehtia.

Vierailija
7/9 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta täytyypä mennä vaa'alle.. ehkä paino on jotenki siirtyny reisiin, kun juuri mietin että niinku vatsa olis jopa pienentyny..?

Ihme juttu :/

kovasti oon yrittäny rasvailla, kun olen atoopikko, mutta nytpä olen sitten arpinen nainen :(

Vierailija
8/9 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mäkään olis ikinä kuvitellut sen muutaman kilon tuovan arpia. Vitutti kyllä ja rankasti pitkän aikaa, mutta kun ei auta ku hyväksyä tilanne. Mut voin kertoa, että ajan kanssa on arvet vaalenneet niin että sisäreisistä niitä ei oikeastaan edes enää erota. Tsemppiä, ei se maailma siihen kaadu!

Vierailija
9/9 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suonikohjut tulevat tuolle alueelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi