Teini heitti uuden iPhone 12 mini puhelimensa seinään koska haluaakin iPhone 12-mallin
Ärsyttää. No, ei kai tässä sitten auta muu kuin ostaa uusi :-(
Kommentit (15)
Ei tuota käytöstä ainakaan palkita voi.
Teini ostaa jatkossa itse omat puhelimensa ja omilla rahoillaan.
Kirpparilta vanha 2g puhelin teinille seuraavaksi kunnes on kesätöillä ja kotitöillä maksanut iphonen.
Nyt on se hetki kun voit kasvattaa lasta, opettaa sille vastuuta ja itsehillintää. Älä anna periksi ja anna lapsellesi diktaattorin valtaa.
Porvoossa tapahtuu. Itse en ostaisi uutta luuria paitsi luokkaa 79€ maksavan jotta saa kiinni jos asiaa.
Jos olisi minun lapseni, niin ostaisin älyttömän puhelimen tilalle ja hommaisi iphonensa sitten viikkorahoista säästämällä ja töitä tekemällä.
Puhelinvalmistajat keräävät tyhmiltä rahat pois.
JOS mun teini olisi tehnyt noin, heittänyt seinään puhelimen...
Puhelin kierrätykseen ja teini on ilman puhelinta.
Ihan oma moka.
Kuten koku jo sanoi, huonosta käytöksestä EI palkita!
Eipä tarvitse enää maksaa puhelinlaskua. Säästöä sekin.
Visit iskenyt sen teinin päästä läpi!!!!!!!!!!!!!!!
Seuraavaksi näppäinpuhelin ja jouluna lahjaksi kaikkein halvin android-älyluuri
Meillä oikeasti poika rikkoo aina puhelimensa kun keksii hienomman ja mies ostaa sen aina vaikka olisi kuinka uhonnut että tämä oli viimeinen kerta.
Vierailija kirjoitti:
Kirpparilta vanha 2g puhelin teinille seuraavaksi kunnes on kesätöillä ja kotitöillä maksanut iphonen.
Nyt on se hetki kun voit kasvattaa lasta, opettaa sille vastuuta ja itsehillintää. Älä anna periksi ja anna lapsellesi diktaattorin valtaa.
jossain vaiheessa on uusisoitu että jostain vanhemmasta tekniikasta luovuttaisiin tulevaisuudessa. en nyt muista että oliko juuri 2g.
Mini 12 on onneton näpyteltävä, liian pieni näyttö, teini on oikeassa.