Parisuhdeneuvoja kaipailisin!!
Meillä on tälläinen ongelma: Mieheni tekee raskasta, matkustelua vaativaa työtä ja on usein työstään tosi väsynyt. Väsyneenä hän on ärtynyt ja kireän oloinen. Ja kun kysyn:- mikä vaivaa, niin alkaa kamala valitus työstä.
Olemme olleet yhdessa 20v ja minä olen näinä vuosina sairastanut mm. syövän ja hoitanut lapsia myös kuoleman väsyneenä, mutta en ole koskaan valittanut. Minusta meillä täällä suomessa on kuitenkin aina asiat niin hyvin, ettei ole varaa valittaa.
Tästä syystä minua myös suunnattomasti ärsyttää mieheni valitus. Olenkin kysynyt, että olisitko mielummin työtön, mutta ei kuulemma.
Eli mikä nyt neuvoksi? Inhottaa, kun mieheni tulee töistä väsyneenä, enkä jaksaisi sellaista katsella. Pitäisikö minun hakea jotain apua meille??
Muuten meillä menee ihan hyvin. Mies on hyvä isä ja pirteänä mukava, iloinen mies ja seksielämä on aktiivista. Työväsymys on ogelma. Lomilla hän on pääasiassa hyvällä tuulella.
Kommentit (6)
että hän pilaa muiden vapaa-aikaa marisemisellaan. Se tuntuu niin ärsyttävältä. Huoh. AP
vain kun vaihtoi työpaikkaa. Ei ongelma häviä millään jutteluilla ja terapioilla, jos se on konkreettinen ongelma ja kokoa ajan päällä. Harva työtä kuitenkaan uskaltaa vaihtaa. Teillä voi olla pattitilanne.
Vaihtuisi ainakin valittamisen aihe. AP
ja jäisi hetkeksi kotiin, etsimään töitä? jos siis pärjäätte. kerranhan sitä vaan eletään ja jos ongelmana on raskas työ niin miehen pitäisi tajuta muuttaa nyt itse tilannettaan. tsemppiä!
jos ei mies tajua pitää mölyjä mahassaan niin monoa ja heti. Oppii olemaan kitisemättä.
näinhän se on, että työ väsyttää ja monia. eipä siinä voi kuin yrittää ymmärtää sitä miestä. pystyykö hän edes vkonloppuina lepoon? yritä karsi menoistanne kaikki "turha", jotta hänelle jää lepoaikaa.
Onnekis hän vielä lomalla rentoutuu, koska jos ei, niin olisi vaarallisen uupunut.