Työn ohella opiskelevat! Miten jaksatte?
mä teen yamk tutkintoa ja olen täyspäiväisesti töissä. Päivät menee töissä ja illat koneella. Kerro vinkkejä jaksamiseen. Nyt tuntuu, että olen ihan loppu.
Kommentit (3)
On siinä kova homma, mutta kun otat tehtävän kerrallaan ja muistat, ettei kaikkea tarvitse tehdä täydellisesti, niin vähitellen se siitä valmistuu.
Mutta muista siis huolehtia, että elämääsi mahtuu muutakin kuin työ ja opiskelu. Irtiotto silloin tällöin on ihan hyväksi ja sen jälkeen syntyy taas parempaa jälkeä ja helpommin.
Saatuani lapsen oon oikeest ihmetellyt, miten joku jolla pieni lapsi tai useampi, pystyy käydä töissä ja vielä opiskella samaan aikaan. Onko teillä miten kattavat tukijoukot? Hoitaako puoliso lasta illat? Olispa mies, joka tukisi iltaopiskeluja, mutta milloin sitten ehtisin lasta nähdä....
itse olen suorittanut (viimeisiä suoritusmerkintöjä odotan) 3v amk-tutkintoa iltaopintoina. Ekan vuoden jälkeen olin niin poikki, että tajusin lyhentää työaikaani. Onneksi minulla on sopivan ikäinen lapsi, että pystyin tuon työajan lyhennyksen ottamaan osittaisena hoitovapaana. Muuten en olisi kyllä jaksanut.