Jos pukeudun vain Hilfigeriin, Gantiin, Lacosteen ja Marc o´poloon
Kommentit (28)
mielikuvituksettomia ja nousukasmaisia?? Eikö H&M / Gina ole mielikuvituksetonta???
Hyvä maku on pelkuruutta.
Jos on oikeasti hyvä maku, voi pukeutua H&M, vintage, kirppis, PTA, OIS sekoitukseen ja näyttää siltä, että on tyyliä. Ei vain varaa maksaa isoista merkeistä, jotka kertoo, että tämä paita on kalliimpi kuin sun paita.
En ikinä käytä merkkivaatteita, joissa on näkyvä merkki. En halua olla ilmainen kävelevä mainoskyltti Lacosteelle ;-)
Et ole sitten vuoden -99 jälkeen seurannut muotia.. eikös PTA lopettanut silloin.. :D
Et ole tavanomainen pukeutumalla kalliisiin merkkeihin
Haloo akat, Anttilan anonyymit vaatteet, Seppälä ja Lindex on tavallisia. Esprit on vähän kaliiimpien tavallisuusosasto.
Ihan hyviä merkkejä käytät, ei liian ökyileviä mutta viestivät statuksesta (mutta eivät liikaa). Parempia noi on kuin esim. bling bling ja liian käytetyksi noussut Guess.
Mä olen köyhä eikä mulla ole varaa merkkivaatteisiin mutta mieluusti pitäisin niitä. Ne pari merkkivaatetta jotka on, niin tuo hyvän mielen kun niitä käyttää. Ryhtikin aina paranee, kun on kallis paita päällä :D
vaatemerkkien perusteella olet yksi bloggaaja ;-)))
Rouvan vaatekaappi koostuu just noista merkeistä. Mitä se kertoo sinusta? Olet jalat maassa oleva hyvin ansaitseva, johtoasemassa oleva uraäiti.
nämä merkit olivat suosittuja yliopistolla 90-luvun loppupuolella. Nyt toimistotyöläisenä MaxMara, Blumarine, Moschino ja pakolliset Stenströms, Tiger ja Boss.
Vaatetukseltasi tylsähkö. Hankenilta valmistuneet pukeutuvat noin, eli vähän finladssvensk-meininkiä. Tosin nuoret trenditietoiset suomenruotsalaiset käyvät ostamassa vaatteensa Urban a:sta, joka on jo ihan eri planeetalta tyylin puolesta. Itse panostan boheemimpiin, pienten suunnittelijoiden merkkeihin (mielellään kotimaisiin), kirpputorilöytöihin sekä joihinkin ketjuliikkeiden vaatteisiin. Tyyli ei ole merkki vaan se on luovan yhdistelyn ja oivallusten loppusumma.
monesti ponnarilla. Asut pääkaupunkiseudulla tai sen kehyskunnissa. Omakotitalossa, joka on sisustettu valkoisen sävyillä. Riviera maison tyyliin. Olet joko kotirouva tai toimistotöissä. Lapsia 2-3. Menet autolla joka paikkaan. Valkoisella citymaasturilla. Shoppailet stockmanilla. :)