Ablodi, orginaali, enerkia, naivi, impesilli,
Dupai, Bebanthen, mangeetti, kolestroli, proteini, dietti, gollega, gollege, gynegologi
• * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • ☆¸¸. • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • ☆¸¸. • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • ☆¸¸. • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • ☆¸¸. • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • ☆¸¸. • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • ☆¸¸. • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • ☆¸¸. • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • ☆¸¸. • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • ☆¸¸. • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • ☆¸¸. • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • ☆¸¸. • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • ☆¸¸. • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • ☆¸¸. • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • ☆¸¸. • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • ☆¸¸. • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • ☆¸¸. • * ¨ * • ☆¸. • * ¨
Kommentit (435)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:51"]Ressi tai tressi
[/quote]
Kuulostavat (ei kuullostavat) ihan Tampereen murteelta. Siellä puhutaan myös Levnasta joka on Renkkelin aukion lähellä. Siis Plevna ja Frenckel.
Murteet on ihania. Mutta yleiskieltä pitäisi osata kirjoittaa. Suomen oikeinkirjoitus on foneettista ja helppoa.
Coctail
Legginsit/legginssit
Rasberry
A la carte niin, että e:n päällä on nouseva aksenttimerkki. Oikeasti pitää olla laskeva merkki ensimmäisen a:n päällä (en saanut kännykällä tähän).
Kradu. Aika rasittava oli kuunnella kaveria kradukeväänään. Onneksi sitten kesällä sai krillata.
Tämä siis puheessa. Ja ihan Helsingistä oli tyttö, eli ei ollut murteesta kyse.
Minä oon aina luullut, että proteini kirjoitetaan proteiini!
-Alan ammattilainen
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 18:00"]
Desing
[/quote]
Tätä mä inhoon yli kaiken, kun oon valmistunut korkeakoulusta designeriksi, ja joku urpo tulee mulle kertoo desingistä. Muutenkin sanaa käytetty liikaa ja väärissä yhteyksissä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 00:52"]
Yves Rokker.
[/quote]
Ai iiv rosäär!
Tepä osaatte ihan ältsyn paljon hienoja sanoja! Vähänkö ootte viksuja! Ihan kateeksi käy...
vanhoollinen