Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En haluaisi vielä paljastaa raskauttani, lauantaina sukulaispojan valmistujaiset.

Vierailija
29.05.2012 |

En haluaisi vielä, että kukaan saisi tietoon. 2 keskenmenoa takana, joista toinen rv 14. Nyt raskaana rv 10 ja kaikki oksettaa. Juhlissa tarjolla kuivalihakeitto ja tiedän sen jo, pelkkä haju saa minut oksentamaan. Haistan sen **tun kuivalihan jo kilometrin päästä. No ei sentään, mutta jos mies syö kuivalihaa, en voi mennä 3 metriä lähemmäs, se kylmäkin liha haisee vaan niin pahalle, että oksennus tulee.

Meillä on miehen kanssa suunnitelma. Jos on hyvä ilma olen ulkona, tiedän heillä on iso terassi, jossa voin istuksia kaukana ovesta ettei haju tule nenään. Mutta jos sataa, tiedän jo, laatta lentää jos haistan sen kuuman kuivalihan hajun.

Mitä tekisi?

a) Jos sataa, en lähde ollenkaan ja vain mies menee ja valehdellaan, että olen sairaana.

b)jos sataa ja menen oksentamaan, valittelen huonoa oloa kenties vatsatautia/krapulaa

c)jos sataa, istun törppönä sateenvarjo suojanani ulkona vedoten kuumiin aaltoihini

Vai mitä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on tavallaan puolitotuutta.

Vierailija
2/10 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos menet ja kesken juhlien tulet liian huonovointiseksi, lähdet pois vaivihkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta kuitenkaan sun raskautesi.

Vierailija
4/10 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa alkoholiakaan.

Vierailija
5/10 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten olisin syömättä enkä kertoisi. En minä ainakaan ole tilivelvollinen muille syömisistäni.

Vierailija
6/10 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olet valmis kertomaan raskaudesta, voit sanoa etta itseasiassa silloin juhlien aikaan olit niin raskauspahoinvointinen etta et paassyt tulemaan.

Vierailija
7/10 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten olisin syömättä enkä kertoisi. En minä ainakaan ole tilivelvollinen muille syömisistäni.

hyvä ilma niin tämä onnistuu. Sisälle en voi mennä satoi tai paistoi kun pelkkä hajukin saa aikaan oksentamisen.

ap

Vierailija
8/10 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on huono ilma, valehtelette että sinulla on flunssa ja puoliso menee edustamaan teitä molempia. Jos siis et todellakaan halua kertoa, missään tapauksessa, että olet raskaana.

Et nimittäin VOI valehdella että sinulla on vatsatauti, silloin joka iikka pelkää sen jo tarttuneen ja auta armias jos jollekulle puhkeaa vatsatauti seuraavan viikon aikana sinua pidetään ilman muuta tartuttajana ja "miksi se toi sen sinne juhliin?!".

Vierailija
9/10 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut näissä molemmissa raskauksissa niin inhottava tuo paha olo, että jäisin suosiolla pois. Harmittaisi laittautua juhlia varten ja koettaa selvitä, mutta huomata ettei tullutkaan mitään. Ja tosiaan olisin "flunssassa" tms., koska vatsatautisen miestä tuskin kovin moni ottaisi onnessaan vastaan ;) Vaikka vatsapöpö voi olla tarttumatontakin sorttia, mutta silti :D

Tämä oma mielipiteeni asiasta. Ap:lle valtavasti onnea raskauteen :)

Vierailija
10/10 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on huono ilma, valehtelette että sinulla on flunssa ja puoliso menee edustamaan teitä molempia. Jos siis et todellakaan halua kertoa, missään tapauksessa, että olet raskaana.

Et nimittäin VOI valehdella että sinulla on vatsatauti, silloin joka iikka pelkää sen jo tarttuneen ja auta armias jos jollekulle puhkeaa vatsatauti seuraavan viikon aikana sinua pidetään ilman muuta tartuttajana ja "miksi se toi sen sinne juhliin?!".

T. nro 11..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi