Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasemman reunan gallup unelmakodista

Vierailija
29.05.2012 |

Vastaanko, mikä olsi realistinen unelma? Ottaen mm. lainat huomioon ja se, että kuka sen kodin mm. hoitaa? Oma talo olisi ihan luksusta, mutta täällä missä asumme, ne maksavat ihan liikaa. Sellaista velkataakkaa en halua. Ja en tiedä, kuka meistä ne kaikki omakotitalon työt tekisi, jotta talo pysyisi kunnossa?

Rivitalo voisi olla realistisempi unelma, tosin turhan kalliita nekin. Kerrostalossaasumme nyt ja tässä taidamme pysyä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mielestäni sellainen, jota ei tarvitse realistisesti. Minulle omakotitalo oli unelma siihen asti kun sen sain ja todellakin tuntuu juuri niin ihanalta asua täällä kuin ajattelinkin.

Vierailija
2/4 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonosti aseteltu.

Minun unelmakotini on kerrostalokoti Ullanlinnassa tai Eirassa. Siihen ei varmaan ikinä pääse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä asun nyt omakotitalossa ja se on ihan ok, ja täyttää kaikki meidän tarpeet nyt. Mutta mun "unelma" on, että sit kun lapset on muuttaneet pois kotoa, mä asun keskustakaksion ja mökin yhdistelmässä. Keskustassa on kaikki palvelut ja oopperat ja vastaavat, eikä tarvi siivota yhtään ylimääräistä huonetta - ja mökillä on sit tilaa ja linnunlaulua niin paljon kuin ikinä tarvii. Ja just niin monta hoidettavaa kukkasta kuin tarvii.

Vierailija
4/4 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun unelmat olis niin kalliita, ettei sellaista velkaa kukaan edes saisi.

Mut olen tyytyväinen, asutaan ihan kivalla alueella ok-talossa eikä velkaa ole paljoa. Ja työt hoituu ihan itsestään, asiat on juuri niin vaikeita kuin niistä itse tekee :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi