Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikilla on aina niin siistiä

Vierailija
20.05.2012 |

ja muutenkin nättiä kotona. Minä yritän ja yritän, mutta aina tämä on yhtä sotkuinen. :( Pidän sisustamisesta, ja olen koittanut edes verhot, matot ja semmoset hankkia yhteensopivina, mutta ei ne paljoa lohduta kun kaikki paikat on täynnä ties mitä rojua. Niille ei ole paikkaa, mutta ei poiskaan voi heittää.

Miten kaikki onnistuvat pitävään kotinsa jatkuvasti putipuhtaana? :( Minulla ei voimat riitä. Haluaisin, että edes joskus olisi nättiä. Masentaa tällainen läävä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä luetaan ja puuhataan lasten kanssa, ulkoillaan ym. Taas on 1v. ja on tosi vaikea pitää kotia taas siistinä. Kesällä en niin paljon yritäkään, koska ulkoillaan paljon. Ruoat, pyykit, tiskit ja viikkosiivouksen hoidan kyllä. Ehkä joskus on siistimpää, kun nuorinkin kasvaa.

Vierailija
2/4 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on iso talo ja kolme lasta. Mä en kertakaikkiaan itekään osaa laittaa tavaroita paikoilleen ja sit joka paikas lojuu jotain epämääräistä joka pitää sit erikseen siivota. Siivoilen aina yhen paikan, mut sit toinen paikka menee sillä aikaa pahempaan sotkuun :(. Vaatii hirveesti voimia jos ei ole onnistunut saamaan itelleen siistin ihmisen tapoja. Silloin niitä ei voi vaatia lapsiltakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että et todellakaan ole ainoa.

Voisi olla minun kirjottamani.

Vierailija
4/4 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä niillä rojuilla teet? Me tehtiin juuri remonttia ja vaikka meillä ei alunperinkään ollut niin paljon tavaraa, niin silti karsittiin taas puolet pois. Ja nyt on aivan ihana koti! Sisustettu, siisti ja helppo pitää kunnossa. Neliöitä vähän, mutta aivan riittävästi, kun kaikilla tavaroilla on paikkansa. Vähennä tavaran määrää, tulet huomaamaan, että helpottaa kummasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän