Tällä naisryhmällä menee parhaiten.
Opistotasoinen koulutus, keskituloinen ansiotaso. Naisellinen, ei ekohörhö eikä peakpeformance. Ei suostuisi ottamaan miehekseen undulaattia eikä myyntimulkkua.
Lukee jonkin verran, on kiinnostunut siitä miten maailma makaa ja tajuaa eurokriisistäkin jonkin verran.
Naisellinen, ei tatuointeja eikä läskipohjakenkiä, mutta ei stilettojakaan.
Pitää itsestään huolta ja käyttää ihanaa parfyymiä.
Näillä naisilla olisi vientiä vaikka kuinka, Laasasiin päin ei vilkaisekaan eikä wt-porukkaan. Löytää itselleen 100 % kumppanin ja perustaa perheen.
Kommentit (48)
kun on tullut hankittua akateeminen koulutus, mullakin siis olisi mies ja perhe jos olisin ymmärtänyt hankkia opistotasoisen???? :D Muuten nimittäin täytän nuo ehdot hyvin mutta olen FM.
Tuon ap:n naistyypin miehet ei sua huoli.
Heti pieneni se miespopulaatio, josta voisit valita itsesi tasoisen, paljon pienemmäksi. Voikohan akateemisia saavutuksia jotenkin mitätöidä, jos haluaa? Tämähän on asia, jota varmaan mikään puolue ei aja, ja kuitenkin kyse on naisten perheellistymisestä ja syntyvyydestä!!!!
Näillä naisilla olisi vientiä vaikka kuinka, Laasasiin päin ei vilkaisekaan eikä wt-porukkaan. Löytää itselleen 100 % kumppanin ja perustaa perheen.
Vientikö? Kuule, niille naisille joilla oikeasti menee hyvin, on ihan sama, paljonko on "vientiä". SItä ei oikeasti tarvitse kuin rajallisen määrän kerrallaan. Muita asioita sitten kyllä.
(ja joo laasasiin päin mäkään en katsele)
Opistotasoisia vanhoja piikoja joilla on ongelmia löytää kumppania ja hyväksyvät tämän 40 vuotiaina vain yliopistotasoisia?
mitta ei ole pelkkä parisuhde. Siitä kertovat jo perheväkivaltatilastot. Ei se viennin määrä vaan laatu.
Tulipa oudolla tavalla hyvä mieli. Kaivan tän aloituksen esille kun seuraavan kerran koen itsesääliä :)
Naisella menee parhaiten = on vientiä.
Mutta näillä naisilla on jonossa odottajia, halusivat tai eivät.
Riittävän itsenäinen omillaan toimeentuleva, neuroositon ja fiksu.
Ekohörhö eikä usein yliopistonainen ole näitä, ainakaan kaikkia yhtäaikaa.
Koska saavat kaiken. Taloudellisen turvan oman työn kautta, avioliiton, lapsia, hyvän kodin.
Olen itsenäinen ja tulen omillani toimeen. Mulla on kolme lasta, mutta silti ottajia on "jonossa". En kuitenkaan enää taida jaksaa parisuhdetta, sillä ne ovat rasittavia.
Keskityn lapsiini, työhöni, talooni, liikuntaharrastuksiin sekä kirjoittamiseen, joka on toinen työni. Voin hyvin. Tapailen miehiä, kun ehdin ja jaksan.
n40
että tyhjäntoimittajat läähättävät perään?
Hassu juttu, kun mä olen koulutukseltani tohtori ja vieläpä tatuoitu sellainen. Aina on miehiä riittänyt, vaikka wt-äijät ja undulaatit olenkin kiertänyt kaukaa.
keskustelu koskee naisen menestymistä elämässä yleenä, työelämää, yleistä onnellisuutta, terveyttä jne. Mutta näköjään pärjäämisellä tarkoitetaan vain vastakkaisen sukupuolen viehättämistä.
keskustelu koskee naisen menestymistä elämässä yleenä, työelämää, yleistä onnellisuutta, terveyttä jne. Mutta näköjään pärjäämisellä tarkoitetaan vain vastakkaisen sukupuolen viehättämistä.
Nämä naiset ovat onnellisia, he saavat elämältä kaiken haluamansa ihan tarjottimella :) Työn, perheen jne.
(paitsi tatuointeja ei oo) enkä tiedä, mitä "undulaatti" tarkoittaa, jos ei eläintä. Ja arvatkaa mitä. Ei muuten kiinnostakaan. Oon varmaan naimisissa sellaisen kanssa ja ihan hyvin menee.
opistotason koulutuksen hankkineet ole useimmiten sitä "white trashiä"? Lähihoitajia ja kaupankassoja? Toki heillä sitä vientiä usein on, lähikapakoissa tapaa sopivia miehiä, joita ei tosiaankaan haittaa, vaikka on jo pullautettu alle 23-vuotiaana pari lasta parille eri miehelle.
Oikeasti olen vaan kateellinen, kun ne tribaalitatuoidut autonrassaajajampat ei katsele mua ollenkaan... :/
ihan jetsulleen meikäläinen, lisäksi olen kyllä hurahtanut kulttuurin ilmiöihin; soitan, maalaan, kirjoitan, tuleeko tästä miinusta?
naimissa kyllä olen, joten ei miinukset sikäli nyt tässä ajankohtaisesti haittaakaan
Mä kyllä täytän melkein nuo ehdot paitsi että en ymmärrä eurokriisiä ja olen ollut kauan naimisissa. Mutta ymmärtääkö siitä kukaan muukaan mitään?