MIKÄ deodorantti on tehokas, hajuton ja ei jätä länttejä mustan paidan kainaloihin??
Kommentit (16)
tykkään apteekin dödöistä. Varsinkin aco ja sebamed. Mulla ainakin toimii, ei jää länttejä ja ovat iholle helliä.
käytän kiveä yleensä, mutta kun enemmän pitoa tarvitsee, niin vaihdan tuohon niveaan.
T.2
ja onkin tehokas, mutta sisältää alumiinia, jonka vaikutuksista keholle ei ole tietoa.
Olen nyt käyttänyt tuota kiveä, mutta ei ole yhtä tehokas. Olisiko jollain tiedossa tehokasta mutta alumiinitonta vaihtoehtoa?
http://en.wikipedia.org/wiki/Deodorant#Aluminium_neurotoxicity
kokeilkaa Absolut Torr'ia apteekista. Aika vahvaa tavaraa se on, mutta eipä tule hikeä kainaloihin!
kokeilkaa Absolut Torr'ia apteekista. Aika vahvaa tavaraa se on, mutta eipä tule hikeä kainaloihin!
pelkkää alumiinia, mutta mitä sitten??
Se on ainoa tehokas.
Miksi pitää olla alumiiniton=tehoton?
absolut torr on aikamoista myrkkyä, mun kainalot se poltti. Siis sai kirvelemään ja punoittamaan, paitakin tuntui kamalalta päällä.
Sebamedia saa myös hajustamattomana ja se on oikeasti hyvä. Etenkin herkälle iholle oivallinen valinta. Sitä en tiedä, mitä kaikkea sisältää.
pelkkää alumiinia, mutta mitä sitten??
Se on ainoa tehokas.
Miksi pitää olla alumiiniton=tehoton?
en haluaa kerryttää kehooni hermomyrkkyä, jonka lopullisista vaikutuksista ihmiskehoon ei ole tietoa:
"Aluminium, present most often in antiperspirants, but not usually present in non-antiperspirant deodorants, has been established as a neurotoxin.[24][25][26][27] At high doses, aluminium itself adversely affects the blood–brain barrier, is capable of causing DNA damage, and has adverse epigenetic effects.[24][28] Research has shown that high doses of the aluminium salts used in antiperspirants have detrimental effects to a number of species such as non-human primates,[29] mice,[30] and dogs.[31]
Experiments with mice applying aqueous solution of aluminium chloride to the skin resulted in "a significant increase in urine, serum, and whole brain aluminium"[32] and transplacental passage.[30] A 2001 study showed that the use of aluminium chlorohydrate, the active ingredient in many antiperspirants, does not lead to a significant (vs. ingestion via diet) increase in aluminium levels in the body with one-time use.[33] The Food and Drug Administration "acknowledges that small amounts of aluminium can be absorbed from the gastrointestinal tract and through the skin."[34]"
Mulla on aina ollut jännityshikoilua ja vaikka omasta mielestäni en olisi jännittänytkään, niin kauheet märät läntit kainaloissa palavereissa jne ja sitä sai pelätä ja hävetä, että näkyykö ja haiseeko ja etsiä vaatteita, joista läntit ei näkyisi.
Nyt voin pitää ohuen ohutta paitaa kesähelteellä ja pitää tiedotustilaisuutta asiakkaille, ilman että kainalot hikoaa YHTÄÄN. Itseluottamukseni on ihan eri tasoa.
hyviä kokemuksia Triple Dry roll on:sta. Suosittelen!
Triple Dry tms, kokemuksia??
partikkelit niin suuria etteivät ihoon ihon alle imeydy, tiedä häntä. Itse ostin joskus absolut torria koska todella kärsin hikoilusta. Nyt haluaisin löytää sellaisen joka estää hienHAJUA. Desinfioitiaineella usein sivelen kainaloita että bakteerit kuolisivat.
LVn deudoranttia olen käyttänyt. Nyt on tullut vielä tehokkaampi versio, jonka otin kokeiluun vaikka ei se alkuperäinenkään ikinä pettänyt. Toimii! On alumiinia, ei hajusteita, ei ole jättänyt jälkiä. Kuivuu suht nopeasti.
purki on mustavalkoinen..