Onko ketään, jota ei olisi KOSKAAN sanottu kauniiksi?
Tuli vaan tuosta kauneus-ketjusta mieleen ...kai nyt jokaista on joku joskus sanonut kauniiksi, ainakin oma mies?!
Kommentit (17)
Mutta en koskaan kaunis tai upea.
32v nainen
En nyt mikään überruma kuvatus ole, mutta eipä ole kehuja hellinnyt.
Lapsena olin tavllisen näköinen, ei kehuja.
Nuorena kärsin finneistä, eipä kauniiksi kehuttu.
Nyt olen sitten jo vanha ja väsähtänyt.
Mutta en koskaan kaunis tai upea.
32v nainen
jotenkin ihan kauheaa :(! Kyllä jokaisen naisen soisi kuulla olevansa kaunis!
Mutta en koskaan kaunis tai upea. 32v nainen
jotenkin ihan kauheaa :(! Kyllä jokaisen naisen soisi kuulla olevansa kaunis!
vaikka kuinka syynäisi.
Mua ei ole koskaan sanottu kauniiksi, koska en ole. Oma mies ei ole koskaan kehunut sanallakaan edes silloin, kun olen tosissani tällännyt itseäni.
seksin yhteydessä kauniiksi. Tämä on ainoa kerta jonka muistan. Rumaksi on kyllä kehunut useammankin kerran, vaikka olen oikeasti vähintäänkin tavallisen näköinen. Mies on sellaista "rehellistä" sorttia jonka mielestä kehujen täytyy olla aitoja. Voitte kuvitella, ettei ole mikään romanttinen tyyppi.
eivätkö lapsennekaan sano? Olettaen, että teillä on lapsia. Itse olen ymmärtänyt, että omien lasten mielestä äiti on aina maailman kaunein, vai eikö tuota lasketa?
lapsuuskodissa rumaksi, sukulaiset ihmettelivät että kun vanhemmat on niin kauniita niin miten tuo mukula on noin ruma pottunokka. Eikä ole kyllä kauneudesta kehuja tullut sen jälkeenkään, enkä haluaisi. Mitä sellaiset kehut minua lämmittäisivät joista tiedän että ne ei pidä paikkaansa? Pilkkaamistahan se enempi on että susirumaa kehuu kauniiksi.
Nätiksi on joskus sanottu, mutta ei ikinä kauniiksi. Kyllä se olis ihan eri asia kuulla olevansa kaunis, eikä vain nätti.
Ei ole poika (9v) koskaan sanonut mua kauniiksi.
Mutta ei mua olla kyllä rumaksikaan koskaan hakuttu. Ehkä olen aika tylsän näköinen. Sillä parhaimmillani olen nätti. Joskus söpö.
t. 3
mielestä olen maailman kaunein =)
kiitos tytöt
olen sairaan hyvännäköinen. Koskaan kukaan ei ole sanonut kauniiksi.
eivätkö lapsennekaan sano? Olettaen, että teillä on lapsia. Itse olen ymmärtänyt, että omien lasten mielestä äiti on aina maailman kaunein, vai eikö tuota lasketa?
lapset kehuisivat äitinsä ulkonäköä.
Mua on sanottu kauniiksi aina. Oma mies kehuu tosi usein ja välillä se vaan katsoo mua ja kun kysyn miksi niin se sanoo että oon niin kaunis että haluaa katsoa mua. Se sanoo että olen maailman kaunein nainen ja että ensitapaamisesta asti olen ollu aina kaikkein kaunein nainen siellä missä ollaan. Myös lapset sanoo kauniiksi mua tosi usein, ja lasten kaveritkin joskus. Äitiä ja ystäviä unohtamatta, ne kehuu myös usein. Isä sano silloin kun olin morsian. Sen lisäks myös moni vieras ihminen on sanonu. Enkä todellakaan kysele asiaa, vaan ihan muuten sanovat. Kivaa. Olenkin kyllä aika kaunis.
en kyllä muista koska olisi viimeksi sanottu kauniiksi tai mitenkään kehuttu ulkonäköä. mies on sanonut kyllä joskus, mutta aika kauan siitä on. nykyään jos päivittelen rumuuttani ( tai jotain muuta vastaavaa ) peilin edessä, niin mies taputtaa selkään ja sanoo että noh noh, äläs nyt höpötä :D
Mua ei ole ikinä sanottu kauniiksi, nätiksi tai söpöksi, ei edes hääpäivänäni. Mutta ymmärrän sen, koska en ole sen näköinen, jota pidetään kauniina meidän yhteiskunnassamme. Lapsia meillä mieheni kanssa ei ole. Mies sanoi aikanaan alkaessamme seurustelemaan, että ihastui persoonaani ja ulosantiini. Mies on enemmänkin erittäin hyvä ystävä kuin intohimoinen rakastaja, viihdymme hyvin yhdessä. Kieltämättä kaipaan välillä kehuja myös ulkonäöstäni silloin kun olen panostanut siihen, mutta en näköjään ole sitä "tyyppiä".
minkäs minä sille voin.