Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemallani miehellä ensi viikolla synttärit, täytyykö minun ostaa lahja?

Vierailija
29.05.2012 |

Olen tapaillut nyt kuukauden päivät tiiviistikin erästä miestä. Mies täyttää ensi viikolla vuosia. Annanko itsestäni negatiivisen kuvan, jos en osta hänelle syntymäpäivälahjaa? Tarkoituksenamme on tavata ko. päivänä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan muistat onnitella :)

Vierailija
2/7 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ylimääräistä rahaa juurikaan ole. Mikä olisi hyvä lahjaidea, kun en häntä kovin hyvin vielä tunne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarjoaisin lasilliset kuoharia.

Vierailija
4/7 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei se vaan totu siihen et saa jotain..

tsiisus millasia naisia täällä on.

Vierailija
5/7 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sen tarvitse olla mitään kovin kallista.

Viinipullo, suklaata, leivokset, itse leivottu kuivakakku nätisti pakattuna...

Vierailija
6/7 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taattu keino juhlistaa synttärisankaria..

Vierailija
7/7 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et nyt huomioi, saatat samalla määritellä tulevaisuuden merkkipäivien huomioinnin.

Jos rahaa ei ole paljon käytettävissä, tee jotain itse. Astetta parempi illallinen (kotona, hienosti katettu jne), vie piknikille johonkin kivaan paikkaan ja tee mukaan hyvät eväät, tarjoa skumppaa ja mansikoita / vaahtokarkkeja, vie mies johonkin (uuteen) harrastukeen tms.

Minulla oli sama tilanne, kun rupesin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa. Olimme tunteneet jo aikaisemmin, mutta silti oli haastavaa keksiä lahja. Lopulta leivoin kakun, tein hyvän aamiaisen ja ostin pienen asian yhteiseen harrastukseemme (minulle vanha harrastus, hänelle uusi) liittyen ja vein mieheni harrastamaan kyseistä lajia hieman uudella tavalla. Hintaa ei lopulta tullut paljon, mutta elämys oli sitäkin hienompi :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi