Krooninen väsymys, vaikuttaa työhönkin
Eli neuvokaa minua. Vaikka nukkuisin miten pitkät yöunet niin olen aamulla väsynyt enkä jaksa millään nousta ennen 8. Olen välillä soittanut töihin ja valehdellut olevani sairas kun en jaksa ajoissa nousta ylös! Tämä todella rasittaa minua itseäni ja entiedä mitä tekisin. Menen nukkumaan 22 aikaanjoskus jo aiemminkin. Väsyttää vaan aina. Jopa vkoloppuisin en jaksaisi noustavaikka kuulen kun lapsi 2,5v herää ylös. Mitään sairautta ei ole fnkä koe olevani masentunutkaan. Onko kellään vinkkejä?!
Kommentit (8)
Verikokeita on otettu muista syistä n vuosi sitten ku epäilivät kilpirauhasen vajaatoimintaa mitä ei ollut.
paljonko harrastat liikuntaa?
Millaiset ovat sokeriarvosi?
onko kilpirauhasarvot kunnossa?
syötkö terveellisesti?
hemoglobiini kunnossa?
rasitatko itseäsi liikaa työllä tai kotitöillä?
Verikokeita on otettu muista syistä n vuosi sitten ku epäilivät kilpirauhasen vajaatoimintaa mitä ei ollut.
"verikokeita" otettu. Sepä onkin sitten aivan selvä että sulla ei voi olla mitään sairautta. Morjens!
Harrastan liikuntaa 2-5 kertaa viikossa. Olen hoikka ja syön terveellisesti. Istumatyötä teen päätteen ääressä sen ma-pe... Entiedä, mutta rasittavaa on.
Eli auttaako joku vitamiinilisä tms? On raivostuttavaa kun ei aamulla pääse ylös sängystä kun ei vaan jaksa. Minulla tätä on ollut jo pitkään ja oikeestaan aina olen ollut huono heräämään, muta nyt erityisesti tuntuu väsyneeltä.
Eli mitä kaikkea on tutkittu? Syöpä, uniapnea, anemia?