Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pääseekö sinun teini-ikäisesi koulujen päättäjäisiltana ryypiskelemään

Vierailija
28.05.2012 |

kaupungille kavereiden kanssa?

Vai huolehditko, että teinisi on ajoissa kotona?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ovat alkaneet jo itse 15v ryyppäämään ja ovat vetäneet päiväkännejä.

Minusta se ei nyt kovin suuri ylpeilemisen aihe ole. Muutenkin suomalaiset lapset hilluvat kännissä viikonloppuisin. Toisaalta ei ihme jos niiden vanhemmat ovat itse ylpeitä omista päiväkänneistään yläasteikäisenä.

Vierailija
22/25 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotias, loppuvuodesta täyttää 18. Oli kyllä jo viime vuonnakin. Kyllähän ne sielä alkoholia ottaa, luotan tytön omaan harkintakykyyn. Ei oo kyseessä mikään pikkukakara enää kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on vasta 13, eikä moinen ole ajankohtaista. Mutta en osaa sanoa miten esim. neljän vuoden kuluttua.

Toivottavasti ei olisi edes kiinnostunut.

Itse olen päässyt ja ollut kunnolla.

Ei noin kannata ajatella, että ei olisi ajankohtaista. Viime vuonna nuorin selviämisasemalle viety humalainen oli 10v. ja nuorin huumausaineen alaisena oli 12v.

Toivossa on hyvä elää.

Vierailija
24/25 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aiheesta keskustelu jo muutamaan kertaan. Ymmärrän halun olla kavereiden kanssa ja toisaalta pelkää mitä sitten tehdään. Alkon käyttä on tosi yleistä ja kokemusta tiedän, että monet liian sinisilmäisiä.

Helppo kieltää, jos lapsi itse ei halua mennä. Meillä haluaa ja palavasti. Olen päätymässä siihen, että voi mennä, mutta soitan 45min - tunnin välein, että ok. KOtiin pitää tulle klo 23.15 (todellisuudessa on tällöin kotona 23.30. Pitää suostua siihen, että minä haen sovitusta paikasta.

Vierailija
25/25 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhliisen asteesta ei tietoa. En myöskään tiedä kenen kanssa menee.

Estääkkään en voi. Ei asu enää kotona ja on täyttänyt 18v