Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lasten tarvitsee viedä opettajalle joku kukka tai kortti kun koulut loppuu?

Vierailija
28.05.2012 |

Munkin piti aina viedä, enkä ymmärrä miks. Eihän se opettaja meille mitenkään läheinen ole? tai ei ainakaan mulle ollut mitenkään läheisen tuntuinen... musta se oli vaan niin et koulu oli meidän lasten työ ja me hoidettiin oma osamme ja samoin opettaja. Ei se meille mikään ystävä tai sukulainen ollut tms.

Vai pitääkö nyt aikuisenakin viedä pomolle kukka tai kortti ja kiittää hyvästä työvuodesta? joo, eihän tuo mikään hulluttomuuskaan ole. mut, itse en ainakaan koskaan niin ole tehnyt, kätellyt vaan ja kiitellyt yms. ja jutellut että olipa meillä mukavaa jne

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krääsän sijasta niin että ope pääsee rentoutumaan jonnekin, netelään vaikka. Tai ostakas joksinen pullo kossua juhannusta varten, ihmisiä ne opetkin on

Vierailija
2/10 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni kasvatustyössä ja ansaitsee pienen huomaavaisuuden eleen. Ei se ele minua vähennä eikä tyhjennä henkisesti. Kyllä näitä eleitä riittää niille joille haluan sen antaa.

Että eipä ole edes iso asia. Kaikestahan voi vääntää pilvenpiirtäjän kokoisen ongelman jos haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavaltahan se tuntuu, jos joku muistaa, mutta ei se mikään pakollinen juttu ole.

Oma lapsi on ollut vasta kerhossa ja tarhassa, en ole antanut "täteille" lahjoja. Jos lapsi itse haluaa myöhemmin antaa, sitten tietysti laitetaan.

- Ope myös

Vierailija
4/10 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: ope

Vierailija
5/10 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna toisten kuitenkin tehdä, niin kuin he haluavat. Jotkut nyt ovat huomaavaisempia kuin toiset.

Vierailija
6/10 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai onnitellaan naapuria talourakan valmiiksi saamisesta. Ei se sunkaan kersasi mikään helmi ole, joten kyllä opettaja on kiitoksensa ansainnut. Minun työyhteisössäni kiittäminen ja toisen työn arvostaminen on ihan normaalia. En tiedä missä takapajulassa sinä olet töissä.

Vierailija
7/10 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesi elämässä on varmasti pilvin pimein ihmisiä, jotka viettävät hänen kanssaan 20 - 25 tuntia viikossa ohjaten, opettaen ja kasvatten....

Jostain syystä vanhemmat, jotka tajuavat tämän yhtälön, haluavat muistaa opettajaa. Kaikki eivät tuota yhtälöä ymmärrä, eivätkä koe siinä olevan mitään muistamisen arvoista...

Arvonsa ja tapansa kullakin!

Vierailija
8/10 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinulle semmoinen päähänpinttymä on tullut?

Ei todellakaan tarvitse ja mikä tärkeintä, ei ainakaan mitään tyhjänpäiväistä krääsää.

t. Ope.

Vierailija
9/10 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minun lapseni vie luokanvalvojalleen kukkia kiitokseksi kuluneesta vuodesta sekä tuesta ja ymmärryksestä jota opettaja on osoittanut häntä kohtaan. Ja nimenomaan myös minä äitinä haluan häntä kiittää joten muistaminen on koko perheeltämme,ei yksin lapselta.

Vierailija
10/10 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkapa jos työkaveri jää eläkkeelle (vaikkei olisikaan sinusta mikään läheinen tyyppi)? Ei kannata tietenkään antaa lahjaa jollekin, jota ei arvosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme