Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet imettänyt (ainoana maitona),

Vierailija
28.05.2012 |

niin kauanko kuukautisesi pysyivät pois? Oma vauva 10 kk, eikä merkkiäkään kuukautisista (syön myös minipillereitä)... Tuskin vieroittuukaan ihan lähitulevaisuudessa, tissitakiainen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just niin kauan kuin olen imettänyt yöllä. esikoisen kanssa yöimetys loppui 6kk iässä, tuli kahdet kuukautiset ja sitten olinkin raskaana. kuopuksen yöimetys loppui noin 7kk iässä.

Vierailija
2/19 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari päivää ennen vauvan 8 kk syntymäpäivää! imetän vielä aika paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi kertaa lopetin imetyksen kun vauva oli 6kk-> menkat alkoi kuukausi lopettamisen jälkeen. Kahdella seuraavalla jatkoin imetystä 1,5v tai kauemmin eikä menkat alkaneet sinä aikana, mutta syynä saattoi olla myös hormonikierukka. Mutta noin yleisesti todella monella kierto käynnistyy vasta kun imetys lopetetaan kokonaan.

Vierailija
4/19 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli vaan kakkosen viestistä mieleen.

Vierailija
5/19 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset alkoivat joka kerta lapsen ollessa noin 11 kuukautta. Vähensin imetystä loppua kohden.

Vierailija
6/19 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen ollessa 2,5kk, toinen oli 5kk, kolmas 3kk. Kaikkia olen täysimettänyt 6kk ikään.

Vierailija
7/19 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollessa 1v 3kk.

Vierailija
8/19 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5kk täysimetystä, sen jälkeen kiinteiden ohella. 6kk kun oli lapsi niin menkat yllättivät.

Vierailija
9/19 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetin kaikein kaikkiaan 1 v 4 kk ikäiseksi. Täysimetystä 6 kk:tta.

Vierailija
10/19 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
11/19 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset alkoi 2kk sen jälkeen. Eli 2v 2kk. Tosin kärsimme lapsettomuudesta koska en ovuloi.

Vierailija
12/19 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menkat pysyi poissa molemmista lapsista yli vuoden (n 1v 3kk), imetin allergisia lapsiani pitkään ainoana maitona.

Ja minipillerithän voi pitää kuukautiset poissa vaikka ei imettäisikään.

Vierailija
13/19 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummastakin.

Vierailija
14/19 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä imetin kaikkia kolmea lastamme "yötä päivää" 5 kk ikään asti ja vuoden ikään asti sitten vähän vähemmän. Kuukautiset alkoivat aina noin 2 kk synnytyksestä! Olkaa onnellisia kun saatte nauttia vuodottomasta ajasta noin kauan.

Vierailija
15/19 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monellahan jää kuulemma kuukautiset kokonaan pois kun on hormoonikierukka. No, mulla on ollut semmoinen nyt yli kolme vuotta ja YHDET kuukautiset jäi välistä. Että vuotoa pukkaa oli mikä tahansa poikkeustilanne (imetys tai kierukka). Mistä tämmöinenkin sit kertoo? Vain raskaana ollessa mulla ei ole kuukautisia ollut.

mä imetin kaikkia kolmea lastamme "yötä päivää" 5 kk ikään asti ja vuoden ikään asti sitten vähän vähemmän. Kuukautiset alkoivat aina noin 2 kk synnytyksestä! Olkaa onnellisia kun saatte nauttia vuodottomasta ajasta noin kauan.

Vierailija
16/19 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pysyivät poissa ekat 10 kk.

Vierailija
17/19 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöimetykset olivat jääneet pois pari kk aiemmin. Kolmannelta pysyi pois 1 v 8 kk, yöimetykset olivat jääneet pois vuoden iässä. Ja joi muutakin maitoa ja söi normaalisti ruokaa. Pillereitä en syönyt.

Vierailija
18/19 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu kuukautiset pois jokaisen synnytyksen jälkeen. Mutta minipillerithän tekevät monesti sen että kuukautiset jäävät kokonaan pois, voi johtua niistäkin.

Vierailija
19/19 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta imetyksen väheneminen kyllä. Menkat ovat alkaneet, kun lapset ovat olleet esikoinen 10 kk ja kuopus 12 kk. Esikoisen yösyötöt loppuivat hänen ollessaan 5 kk, menkat alkoivat kuitenkin vasta, kun vähensin päiväimetysten määrän viidestä neljään. Kuopuksen jälkeen menkat puolestaan alkoivat, vaikka imetin häntä vielä yöllä (tissitakiainen...), mutta päiväimetystä aloin hänen kohdallaan tuossa vuoden iässä vähentämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän