Apua!!!!!!! Mussa virtaa muuta verta kuin tähän asti luulin.
No ei sentään romaani mutta jotain saksaan päin viittaavaa.
Kommentit (13)
mulla on asiat sitten vielä pahemmin kuin sulla. Mussa on nimittäin isoisän puolelta mustalaisverta.
Itse asiassa olisi ollut nuorempana jo kivempi tietää sukujuuristaan enemmän,olisin valinnut kenties toisen alan.
Minussa virtaa ruotsalainen romaniveri. Eipä harmita yhtään.
Ei varmaan kovimnkaan moni suomalainen tunne sukujuuriaan ihan Aatamiin asti. Aina siellä on jotain yllätyksiä mukana mitkä joko selviää joskus tai sitten ei selviä.
mulla on asiat sitten vielä pahemmin kuin sulla. Mussa on nimittäin isoisän puolelta mustalaisverta.
Mulla romaniverta on molemmilta isoäideiltä (1/4 ja 1/12-romaneja) ja toiselta isoisältäkin (1/8)... ;) :D
(Jos ihmettelette, niin serkun kanssa joskus laskettiin noi osat ;))
Mulla romaniverta on molemmilta isoäideiltä (1/4 ja 1/12-romaneja) ja toiselta isoisältäkin (1/8)... ;) :D
(Jos ihmettelette, niin serkun kanssa joskus laskettiin noi osat ;))
aattelin vaan, kun ap kauhisteli, että onneksi ei romaniverta... Muahan itseäni tuo ei haittaa, ei ulkoisestikaan piirteissä mitenkään näy. Vaan onkohan se tuo kiertolaisen veri sellainen, että pistää muuttamaan kerran vuodessa, tai ainakin vaihtamaan huonekalujen paikkaa parin kuukauden välein...
Mussa virtaa romaniverta tosi kaukaa äidin puolelta ja isän puolelta venäläistä veta, eli oon kiva sekoitus :) Näkyy ulkonäössä ja luonteessakin! Mut oon ylpee siitä :)
Toki paras olisi jos olisi puhdasta suomalaista verta
ruotsalaista verta ja olen erittäin ylpeä siitä. Ja ulkonäöstäni myös!
Minussa on ainakin venäläistä ja tanskalaista verta, ja ties mitä muutakin vielä...
venäläistä verta ei eisvanhemmissa ole ollut ainakaan vuoden 1587 jälkeen
ihan vuosisatojen suomalaisuus on suonissa.
Minulla on Venäjän tsaarisuvun verta 1/16 ja 1/8 romaaniverta.
Kannattaa viiltää puukolla ranteet auki ja antaa veren valua pois niin ei sitten tarvitse enää murehtia siitä.