Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsena hyväksikäytetty., enkä siedä vielkään miehen kosketusta.

Vierailija
28.05.2012 |

Olen nyt 19 vuotta. Asuin lapsena vuosia alkoholisti äitini kanssa, ennenkuin lastensuojelusta puututtiin asiaan, ja pääsin isäni luokse asumaan.

Kodissani (jos sitä paikkaa voi edes kodiksi sanoa) oli aina kämppä täynnä keski-ikäisiä humalaisia ja narkkari miehiä. Joskus olin päiväkausia kotona yksin, kun äitini oli lähtenyt reissuun niiden miesten kanssa. Ikinä se ei mitään ilmoittanut, joskus jätti lapun pöydälle. Olin alle kymmenvuotias, eikä mulla ollut puhelinta. Oltiin just muutettu uuteen kaupunkiin, en tuntenut ketään. Ruokaa oli harvoin, kuljin pienissä vaatteissa, lattiat kuhisi sokeritoukkia, ja talossa oli hometta. Usein oli isoja tappeluita, joissa heiluttiin puukkojen kanssa, ja poliisit kävi meillä usein. Aikuiset harrastivat seksiä sohvalla, mun nähden, ja äitini huorasi, että sai lisää viinaa ja lääkkeitä.

Yöllä kun bileet oli aina pahimmillaan, saattoi joku känninen äijä tulla mun peiton alle koskettelemaan mua, ja samalla itteensä. Pelkäsin ja häpesin niin, etten kertonut niistä tapahtumista kenellekkään.

Kun muutin isäni luokse, elämä alkoi sujua paremmin. Meni muutama vuosi kun mut ensimmäisen kerran raiskattiin, pari vuotta eteenpäin ja taas raiskaus. Molempina kertoina ulkomaalaistaustainen mies. En kertonut niistäkään tapauksista kenellekkän. Yritin vain unohtaa.

Nyt kun olen 19- vuotias, mulla on ihana poikaystävä, jota rakastan, ja joka ei ole ikinä tehnyt mulle mitään pahaa. Ongelma on se, että en siedä hänen kosketustaan. En vielä tänäkään päivänä pysty nauttimaan seksistä, koskettelusta, suutelemisesta... Joka kerta mun sisällä iskee kauhea paniikki ja ahdistus, ja haluaisin vain pois siitä tilanteesta.

En ole puhunut näistä asioista ikinä kenellekkään. En tiedä edes tietääkö mun äiti, mitä ne sen kaverit mulle silloin teki.

Miten pystyisin nauttimaan seksistä, niinkun normaalit ihmiset? Vai onko tää loppuelämän tälläistä pakkopullaa? Pelkään, että poikaystäväni lähtee lätkimään, kun ei jaksa sitä, että lähes joka kerta kun yrittää tulla mun lähelle, joutuu torjutuksi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on se vaihe taas, että ei olla oikeestaan ollenkaan väleissä. -AP

kamalia olet joutunut kokemaan, tyttö parka :( oletko äitisi kanssa enää tekemisissä?

Vierailija
22/23 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei niin uskottavalta kuullosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei niin uskottavalta kuullosta!