Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voltaren piikki migreeniin, auttaako oikeasti???

Vierailija
28.05.2012 |

Minulla on kerran kuussa migreeniä ja tähän asti olen syönyt kohtauksiin panacodia, panadol extendia sekä ibumaxia niin, että yksi tabletti panacodia ja panadol extendiä ja 2tablettia ibumaxia ja pahoinvointiin migpriviä. Näillä se on aiemmin helpottanut 1-2päivässä.

Nyt ei enää kohtaus katoa noin nopeasti vaan kestää 3-4päivää ja tämän takia lääkäri mainitsi, että voisin aina kun olen ekaksi ottanut nuo, niin sen jälkeen heti kun mahdollista hakea tuon voltaren piikin.

Migreeniini ei saa käyttää triptaaneja ja olikohan täsmälääkkeitä vaan käy ainoastaan nuo normaalit kipulääkkeet.

Onko täällä muilla kokemusta tuosta piikistä, auttaako se vai ei?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä en saa käyttää migreeniini, koska ne altistaisivat aivoinfartktille/aivohalvaukselle.

Miranaxia olen saanut joskus päivystyksessä sekä myös kokeillut kotonakin migreenikohtauksiini, mutta siitä ei ole ollut apua.

Paras apu on tullut tuosta lääkesatsista, jonka aloituksessa mainitsin, mutta nyt ei sekään tunnu enää auttavan.

ap

Itselllä ollut migreeni liki 20v. Alkuun pärjäsin hyvin buranalla ja muilla vastaavilla.

Sitten siirryttiin Miranaxiin.

Nykyään paras ja nopein apu kohtauksiin on Imigram suihke. Nenäsumute.

Sitä sain itse asiassa ekan kerrran päivystyksessä, kun kohtaus oli niin paha ja muut keinot ei olleet tepsineet.

Valitan etten osanut auttaa tuohon mitä kysyit tuosta piikistä.

Vierailija
2/3 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakemaan voltaren piikin terveysasemalta,kun kohtaus ei mennyt ohi.Mulla auttanut joka kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselllä ollut migreeni liki 20v. Alkuun pärjäsin hyvin buranalla ja muilla vastaavilla.

Sitten siirryttiin Miranaxiin.

Nykyään paras ja nopein apu kohtauksiin on Imigram suihke. Nenäsumute.

Sitä sain itse asiassa ekan kerrran päivystyksessä, kun kohtaus oli niin paha ja muut keinot ei olleet tepsineet.

Valitan etten osanut auttaa tuohon mitä kysyit tuosta piikistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme