Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia kuukupista??

Vierailija
09.06.2008 |

Ootteko kokeilleet? mitä mieltä? Toimiikohan kun osaa edes tamppoonia käyttää!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sopii lähes kaikille. Alussa oli vähän vaikeeta saada sitä oikein laitettua ja se tuntui epämukavalta, mutta kyllä sen käyttöön tottui pian.

Vierailija
2/8 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytön oppi nopeasti, kuppi saa olla paikallaan 12h eli ei vältätmätät tarvitse tyhentää muualla kuin kotona (ei esim missään kahviloiden vessoissa, jossa kupin huuhtelu voi olla aika haastavaa...) kannattaa opetella käyttö kaikessa rauhassa kotona kylpyhuoneessa vaikka kyykistellen.

Mulla loppui hiivatulehdukset siihen kun lopetin tamponit ja siteet, sitä ennen oli joka kuukautisten jälkeen tulehdus vaikka vaihdoin siteitä/tamponeja tiuhaan.

Ei tule turhaa roskaa, säästää luontoa, on mukavampi "päällä", ainakin mua loppukierrosta tamponit "hiersi" ja pois ottaminen teki ilkeää..

Suosittelen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytön opetteluun voi tarvita vähän sisua, mutta se kannattaa. Musta on mahtavinta saada nukkua rauhassa ilman alitajuista huolta siitä, jokohan side vuotaa yli ja nukkuuko oikeassa asennossa ettei mene lakanapyykiksi - nyt kuppi hoitaa kaiken siististi tuolla sisällä, eikö muuten kertaakan ole vuotanut yli tai ohi (12 tunnin vaihtoväleillä).

Olin tänään uimahallissa kupin kanssa - sekin on kiva ettei tarvitse miettiä pilkottaako tamponin naru haaroista kanssauimareiden riemuksi.

Ja jos mies tulee ehdottamaan petipuuhia, ei kun kuppi pois ja menoksi - tampoonin kanssa olisi ollut turha toivo jos sattunut juuri vaihtamaan tamponin - paikat olisi olleet tuntikausia liian kuivina ja arat mihinkään kivaan.

Vierailija
4/8 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on menkat todella runsaat. Jouduin käyttämään sidettä ja tamppoonia yhtäaikaa. Mä tulin sen avulla raskaaksikin. Nyt meidän "kuukuppi-vauva" nukkuu tyytyväisenä.

Vierailija
5/8 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hä, miten sen avulla raskaaksi?!

Vierailija
6/8 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää hyvää sanottavaa. Tosin en ole vielä synnyttänyt, että en tiedä miten toimii esim. heti synnytyksen jälkeen. Olen käyttänyt muutaman vuoden ja pelkästään sitä. Tamponeihin en enää koske siteistä puhumattakaan. Vähän aikaa kesti oppia laittamaan hyvin paikoilleen, mutta sitten kun sen oppii niin homma sujuu rutiinilla. Ainoa miinuspuoli on sen desinfiointi, mä tunnustan etten joka kuu jaksa sitä tehdä...

Vierailija
7/8 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse nesteet valumaan ulos. ; )

Vierailija
8/8 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk. En usko hetkeäkään että toi ratkaisevasti auttaisi raskaaksi tulemiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan