Kerropa joku oikein tehoava KÄSIVOIDE jonka vaikutukset huomaat heti!
Kommentit (25)
imeytyy nopsaan, hajuton, halpa, saa joka marketista ja sillä voi rasvata talvella muunkin kropan.
Ja päälle body shopin hamppuvoidetta!
Se vaan on paras.
Myös lemon juice & glycerine perinteinen käsivoide toimii jos ei kavahda sitruunaa.
Norwegian formula, löytyy myös hajusteeton.
Saattaa siis hetken kirvellä, jos oikein kuivat kädet, mutta eikös kaikki rasvat tee niin..?
Ja vaikutukset huomaa heti. Hamppurasva myös suojaa käsiä tosi hyvin.
Saattaa siis hetken kirvellä, jos oikein kuivat kädet, mutta eikös kaikki rasvat tee niin..?
Ja vaikutukset huomaa heti. Hamppurasva myös suojaa käsiä tosi hyvin.
Itsellenihän on ihan sama vaikka kirvelisikin, mutta tyttäreni on kipuherkkä eikä kestä kirveleviä rasvoja enää. Jos rasvassa on vettä, kirvelee. ellei ole, ei kovin kauheasti ainakaan kirvele.
Aivan taivaasta, siihen jäi kuivien käsien ongelma kun tuon otin käyttöön. Tehoaa jopa kuiviin kantapäihin, loistotuote vaikka haiseekin vähän oudolle.
jos haluaa kasvattaa pitkät kynnet. Viikossa jo huomaat eron ja kahdessa viikossa sinulle kasvaa täydellisen pitkät kynnet. Ja joustavat. Ei kuivat ja kovat ja lohkeilevat.
Vaaleanpunainen purkki. googleta, niin löydät kaupasta helposti.
Erioilille,imeytyy hyvin ja on tehokas ja on myös hajuton .Hinta-laatusuhde on hyvä
pahimpina päivinä olen hieronut jämät avonin jalkavoiteesta käsiin ja jo on helpottanut :D
Mutta yllättävän hyvä ja edullinen vaihtoehto on myös Yves Rocherin joku keltakorkkisessa tuubissa oleva voide. Minulla ei auta perusvoiteet eikä moni muukaan paitsi tuo hamppu, mutta tuo Yves Rocheri kyllä on hyvinkin kelvollinen ensiapuna kuivia käsiä lievittämään.
imeytyy hetkessä ja hetken kun on käyttänyt niin kädet pehmenee ja yks kerta päivässä riittää
Tuntuu, että allergisoidun niille hajusteille.
hamppuvoide on minustakin tehokkainta mitä on mutta haju on erikoinen.
tai L'Occitanen shea butter tai Neutrogenan Norwegian Formula toimii ainakin täällä. Neutrogenassa on noista neutraalein haju.
niin ainakin Citymarketeissa myytävä Norwegian Formula -käsirasva on hyvä. Eikä jää tahmeaksi pitkäksi aikaa.
Itse tykkään Dermosilin Handcream E:stä. Sitä löytyy hajustamattomanakin.
Tuo hamppuvoide alkoi kiinnostaa, kirveleekö se kuivia käsiä (kämmenselkiä)?