Riittääkö teidän perheelle kotipitsan perhepitsa?
Kommentit (25)
Monesti lapsilla jää pitsoita vähän yli, mutta syövät ilta- tai välipalaksi.
En ymmärrä miten isot perheet voi tilata yhden perhepizzan, eikö teillä tule kauhea tappelu täytteistä? Meillä ainakin tulisi.
pakko ostaa kaikille omat pizzat (normaalikokoiset) nuorin (6v) jaksaa yleensä vaan puolet syödä,meillä muilla menee koko pizza kerralla.
Pienet muruset riittää :)
Me ei kyllä harrasteta kotipizzan pizzoja eikä ainakaan sitä perhepizzaa (näkeehän sen jo paljaalla silmällä, että on tosi pieni), mutta näitä normaalikokoisia pizzoja (siis muualta kuin kotipizzasta) ostetaan 2+2 perhelle aina 3. Lapsille yksi puoliksi ja minulle ja miehelle omat. Kuopukselta jää yleensä 1/3 omasta osuudestaan, samoin voi olla että minulta tai mieheltä jää vähän. Tai sitten vedetään reippaasti kaikki :)
kylläisiksi ihan tavallisestakin pitsasta. Tokikaan ei kotipitsan, sillä sellaista ei ole lähimaillakaan.
Monesti riittää, että 10-vuotias saa neljänneksen, 7-vuotias puolet ja minä syön sen toisen neljänneksen. Tämä kyllä vaatii sen, että olen syönyt päivällä jo lounaan. Joskus ostan kaksi pitsaa ja minulta jää jäljelle puolet, esikoiselta neljäsosa, kuopus syö puolikkaansa. Lähipitseeriamme pitsat ovat kyllä hieman kotipitsaa isommat ja täyttävämmät.
just vedettiin 10-vuotiaan kanssa kahteen pekkaan perhepizza niin että 1 pala jäi syömättä tähän nälkään.